Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
paardjuhsz schreef:Koos staat niet in barneveld...
maar toch vind ik het jammer dat jullie denken dat koos dit niet kan en dat het van jurga niet mag..
koos heeft wel vaker lange ritten gemaakt.. ( naar kootwijk bv. dat duurde nog langer)
we zien wel wat er gebeurt..
Dealer"]
[quote="Merens schreef:Alsof er niet genoeg mis kan gaan; is mn paard weer heel, nu is mn zadel weer stuk... ik hoop dat ie voor die tijd gemaakt is want er is bij ons op stal geen een ander zadel dat past... ik hou je op de hoogte\
anders ga ik als groom mee (heb een nieuwe digicam yihoee)!
Richtje schreef:Heeft hij ook al vaker in (grote) groepen gelopen?
ilovehorses4ever schreef:en sypheron er is 1 keer een beugel gebroken ja, verder is er niks van het tuig kapot gegaan, dus ik weet niet waar je dat vandaan halt? en ik rij er al 1,5 jaar mee ofzo. en het is nu alweer in orde. Verder ben ik 16 en dat hij groot is en sterk betekent niet gelijk dattie met mij aan de kletter gaat.. zowat iedere pony die echt weg wil kan je niet houden als ie echt aan de kletter gaat, dus dat hij zo groot en sterk is en dat ik "maar" een meisje van 15/16 ben is grote onzin
ilovehorses4ever schreef:miss_petit, ik weet dat een beetje zadel niet heel duur is, maar ik zou het dan zelf moeten betalen en ik krijg maar 5 € zakgeld per week en het is niet eens mijn paard... Dit zadel wat ik nu heb ligt in ieder geval niet verkeerd op hem.
Miss_Petit schreef:Roy, we weten je mening. Ilona moet de beslissing maken.
Ze weet aardig wat meningen. Ik zie geen nut in ilovehorses4ever, met de grond gelijk te maken.
ilovehorses4ever"]
[quote="Miss_Petit schreef:Roy, we weten je mening. Ilona moet de beslissing maken.
Ze weet aardig wat meningen. Ik zie geen nut in ilovehorses4ever, met de grond gelijk te maken.
ilovehorses4ever schreef:nee maar denk dr ook ff om dat niet iedereen zoveel geld heeft om alles te kopen wat die maar wilt met je leuke opmerking..