Mijn vriend is 2.00m. Gruwelijk lang . Lastig kussen zonder krukje. Horizontaal merk je niks van
Flessuh
Geplaatst: 22-02-17 11:39
suikermeisje schreef:
Mijn vriend is 2.00m. Gruwelijk lang . Lastig kussen zonder krukje. Horizontaal merk je niks van
Wel aanzienlijk verschil dus Eerste cadeautje voor jou was dus een krukje/keukentrap?
DanielleB
Geplaatst: 22-02-17 11:42
Oh ik herken het.... Bij de paarden bijvoorbeeld hebben ze alles heel hoog gemaakt, dekenrekken, lichtknoppen.. Overal staan dus krukjes voor mij, of als het krukje er niet staat, moet ik springen
Meer iets voor carnaval! Nee ik denk dat wij dan hard wegrennen haha..
Flessuh
Geplaatst: 22-02-17 15:11
DanielleB schreef:
Meer iets voor carnaval! Nee ik denk dat wij dan hard wegrennen haha..
oh ik dacht dat dit dat juist ging voorkomen
Sure_lee schreef:
Als ze lief zijn.....
Dat is toch 1 van de vereisten van een Bokt account?
hyppolyte
Geplaatst: 22-02-17 15:13
Wordt voor mij een beetje ver uit de buurt, zwolle ligt niet echt om de hoek voor mij helaas. Ik had wel boven Jan uit kunnen komen, 1.90 is makkelijk te halen met simpele hakken . 1.94 is voor mij de max met hakken, zonder zit ik op 1.82
Ik wilde nog zo'n grap maken van "als we nou allemaal in rij-outfit komen, herkennen we elkaar. Zweepje erbij, lekker kinky." Maar na post van Flessuh (flessenpost?) zou die grap een beetje doodslaan...
Ik doe mijn cowboylaarzen wel aan.... en neem mijn lasso mee... als ik dan een leuke vent zie dan vang ik hem!
musiqolog
Geplaatst: 22-02-17 16:24
Sure_lee schreef:
Ik doe mijn cowboylaarzen wel aan.... en neem mijn lasso mee... als ik dan een leuke vent zie dan vang ik hem!
Bij koeien is dat verboden, maar bij mensen mag het als je hun toestemming hebt. (En nee, die toestemming ga ik niet te gauw geven. Beetje "moeilijk te krijgen" spelen. )
Flessuh
Geplaatst: 22-02-17 16:37
Sure_lee schreef:
Ben ik blij dat dit niet het speervissers forum is
plus gezien het beperkte aantal heren dat er komt zul je vast snel genoeg gezien hebben of er wat tussen zit
Laatst bijgewerkt door Flessuh op 22-02-17 16:41, in het totaal 1 keer bewerkt