Hier ook. Ik had vandaag een uur les met Jim. Ging goed, tot ik aan moest draven. Autsj Ik voel mijn zitbeenknobbels en bilspieren erg goed. Instructeur was meedogenloos. Niet miepen, maar rijden
MarlonNaldo
Geplaatst: 02-04-17 20:09
Zowaar een keer nergens last van.
O wacht, m'n rechter arm. Maar das van 2 uur lang een giga zware camera vasthouden. Dat ben ik dat weer niet gewend
Ik minimaal 4x per week. Maar ik voel ze toch echt. En na de les van vanmiddag, vrees ik voor morgen Lang geleden, dat ik spierpijn heb gehad van het paardrijden
Geen spierpijn van het paardrijden. Wel van het motorrijden
Anoniem
Geplaatst: 02-04-17 21:42
Haha ja ik in m'n rug! Wel echt pijn, oude permanente blessure dus had al verwacht dat ik er last van zou krijgen, maar nam dat maar voor lief En ik heb daarna gelijk m'n eigen paard gereden in de nieuwe bak wat ook niet zonder slag of stoot ging dus dat was niet m'n beste idee om erachteraan te doen
Ik heb ook pijn in mijn kont. Ik wijt het maar aan het zadel want ik rijd richting de 7 keer per week met 1x per week galoptraining dus qua inspanning viel de les me mee. Zal ook wel komen omdat ik door geen enkele kennis gehinderd werd en me er vast makkelijk vanaf gemaakt heb
Pfoe die spieren van jullie hebben flink gewerkt dus!
Anoniem
Geplaatst: 03-04-17 14:28
JudithO schreef:
Slag of stoot? Vind je het gek dat je last van je rug krijgt..
Nieuwe stal en bak + een zeer sensibeler schimmel + heeeel veeeeel bakkabouters = een baas die door elkaar geschud wordt (maar wel blijven zitten ) Hahaha, duurt een dag of 2 en dat is het klaar. Paard heeft gewoon wat moeite met nieuwe dingen dus krijgt ook lekker de tijd
Helaas is het wel erg. Mijn schoonvader had kanker.. en hij zou vandaag zijn kijkoperatie krijgen ivb met verwijderen van de maag. En helaas zijn ze uitzaaiingen tegen gekomen..