[besloten] Van blessureleed tot sportplezier proosten op her

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

sharon_quiz

Re: [besloten] Van blessureleed tot sportplezier proosten op her

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-15 15:17

Romy, de halve van Budapest is 21 km. dwars door de stad langs mooie kerken en gebouwen en rivier Donau.
Als ik jou was zou ik lekker mee doen aan Ironman. Het gaat om de lol toch? Gewoon genieten zou ik zeggen zonder druk over prestaties.

Drukke dames allemaal hier. Erg herkenbaar :P

Die trail klinkt pittig Kiwipitje. Je staat er goed in als ik het zo lees. Gewoon op je "gemak" en zien te finishen.

Ik zou ook vaker naar de sportmasseur moeten. Vaak ook vanwege tijdgebrek dat ik lange tijd niet ben geweest. 6 dagen per week paard, 2 a 3 keer per week hardlopen + 2 keer per week paaldansen. Druk druk duk :P

Gnome

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-15 15:28

Danique_G schreef:
Inge, ga je altijd naar dat soort festivals?
Ik ga zaterdag denk ik naar klamme handjes. Verder ga ik nog naar volt, in to The woods, strafwerk en ADE. dan vind ik het wel weer welletjes. Nog niet alles sta vast ook.

En ik ben het zieligst. Ben voor het eerst in 5 jaar weer echt ongesteld, en ik heb het niet gemist :')

Hoi sharon! Hoe gaat het lopen bij jou?

Jup altijd haha. Heb een enorme hekel aan house oid. Zenuwachtig wordt ik er van. Hardcore kan ik gewoon verstand op 0 en raggen maar. Zaaalig.

Kiwipitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-15 15:29

Kwoot verkloot :))

Oh kak je hebt het al weer aangepast :+

Gnome

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-15 15:30

Kiwipitje schreef:
Kwoot verkloot :))

Oh kak je hebt het al weer aangepast :+

*\o/* lekker sneller

Best lastig op mn telefoon haha

Kiwipitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-15 16:16

Kon me niet helemaal inhouden (baal dus dat ik vanavond niet ga crossfitten ook al weet ik dat het beter is) dus heb even push ups en pull ups geoefend. Push ups vind ik ontzettend moeilijk maar lukken al wel, pull ups doe ik negatief dus opspringen en zo langzaam mogelijk laten zakken. Ik wil op die manier m'n schema afwerken en hopelijk kan ik er tegen die tijd eentje en dan begin ik weer opnieuw aan het schema :j Gek genoeg kan ik wel handstand push ups :P (wel strict, niet met die knieën gebogen dan val ik om hoor)

https://www.youtube.com/watch?v=_z6JgP219T8

Doen jullie wel eens tabata training? (dus 20 sec. hard gaan, 10 sec. rust?)

Liedje

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-15 16:51

Oh nee, ik had al een heel stuk BLP maar ik klikte het per ongeluk weg -O- OPNIEUW :\

Liedje

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-15 16:55

Manon, nog goed geshopt bij de decathlon?

Lizmd, hoe is het gegaan bij de paarden? Ga je ze verzorgen?

ingedebruijn, hoe gaat het nu? Weer beter? Wat had je?

Danique, waarom ben je zo lang niet ongesteld geweest?

Pakketjes, zielig zijn, festivals. :')

Manon, echt een goede keus! Heb je zo vaak gehoord over met spierpijn moeten hardlopen :D :D :D

Manon, wil je een hele ironman doen? Daar heb je toch ook halve enzo van toch? :oo Wat is het precies dat je op de planning had?

Liedje

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-15 17:09

Kiwipitje schreef:
Doen jullie wel eens tabata training? (dus 20 sec. hard gaan, 10 sec. rust?)

Is dat gewoon een hiit?

Ik ben niet zielig in ieder geval. :D Gisteren pijnloos 4 x 4 minuten gelopen. Verder is de vierdaagse bezig en is het overal feest in de stad. *\o/*

LizMD

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-15 17:22

@Liedje. Ik ga vanavond, nog even geduld dus!

@ingedebruin: grappig, ik heb precies hetzelfde. Van die riedeltjes in housemuziek word ik echt kriegel. Hardstyle kan me dan weer niet hard genoeg. Hardcore houd ik niet echt bij, maar vind ik wel altijd leuk om mee af te sluiten.

@manon (Romy): Wat een lastige keuze zeg! Is het inderdaad geen optie om hem te doen en dan enkel als doel te stellen dat je hem uit loopt?

@allemaal. Wat hebben jullie het vreselijk druk zeg! Knap dat jullie alles nog weten te combineren dan!

Oh ennnn, m'n pakketje is binnen! Gister bij de overburen bezorgd.

Liedje

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-15 17:24

Ah veel plezier en succes dan vanavond! En, bevalt wat je besteld had?

LizMD

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-15 18:03

Ja waren nieuwe wieldoppen voor m'n (nieuwe) auto. Waren niet duur, dat merk je. Dus hebben ze maar even vastgebonden met tiewraps. Zo op het oog ziet het er mooi uit, daar gaat het om.

Romyv

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-07-15 18:19

Ook even op m'n mobiel, dus reageer even ego :o

Het is de halve ironman idd, en mee doen en desnoods uitwandelen is niet echt een optie vrees ik.. Het is 2km zwemmen (normaal 40 min, nu kleine 50 vrees ik), 90km fietsen met 1100 hoogte meters (gok 4 uur) en dan een halve marathon met 150/200 hoogtemeters (na die inspanning heb je ook wel 2 uur nodig) :=

Net ff te pittig vrees ik :(

Nu ff de gym in misschien daarna rondje rennen over het strand, al denk ik dat ik dat morgen ochtend doe voor de crematie

Reageer vanavond even goed!

Kiwipitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-15 20:56

Haha ja godsallejezus Lianne vooral toen na die wall balls, dat was echt vreselijk!

Ik weet niet wat hiit is Lianne :+ Dus geen idee. Fijn dat het lopen weer lekker ging! Nu fijn opbouwen?

Oh man wat klinkt dat zwaar Manon. En dan zeg je ook van dan heb je wel 2 uur nodig.. ik heb sowieso 2 uur nodig voor een halve marathon :+ := Ik begreep van 'sommige mensen' dat je er dan niks te zoeken hebt :') maar ik doe lekker m'n ding.

Romyv

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-07-15 21:04

Collega van me (super leuke ,bloedmooie, slimme en.succesvolle vrouw.. Eigelijk best irritant :+) doet ook triathlon. Zij liep op de halve na een bergrit gewoon nog even 1.31 :roll:

Dat ga ik alleen redden als ik zn 4 km afsnijdt ofzo :')

HIIT staat voor high intensitive interval training..

Super kort, mega heftig en zwaar, daarna rust en dan meerdere rondes.

Romyv

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-07-15 21:07

Dat vind ik trouwens echt belachelijk!! ! Tuurlijk heb Je er dab iets te zoeken -:(-

Wat ik wel mega poedersuiker vind is dat wanneer je bv zelf 1.45 als doel het en je op een wedstrijd er amper langs kan omdat ze dan met 5 breed een soort theekransje hebben (erg genoeg gebeurt dat heeel veel!!).

Iedereen moet mee kunnen doen, zolang je natuurlijk niet jezelf gaat slopen ofzo. Maar heb een beetje begrip en ruimte voor elkaar, wel zo leuk :j

Kiwipitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-15 21:10

Ja ik vind het ook belachelijk, maar je hebt nou eenmaal altijd mensen die zich te goed voelen voor de wereld. Met die theekransjes ben ik het eens SUPER IRRITANT. Pleur op allemaal :+ minder kleppen, meer lopen. Zelf hou ik netjes rechts als ik langzaam ben, maar merk dat ik vaak een van de weinigen ben.

En 4 km afsnijden ik zou zeggen.. ga ervoor :)) En die collega is zeker ook nog eens aardig :+ zo iemand die je wil haten, maar het kan niet want ze is aardig.

Romyv

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-07-15 21:17

Ja, ze is echt perfect!!! Zeker omdat ze heel puur, lief, bescheiden , betrokken is... Weet ook nooit goed hoe ik me erbij moet voelen, want aan de ene kant geeft ze je een super goed gevoel over jezelf (omdat ze oprecht complimenten geeft). Maar voel me altijd zn lompe, domme, bouwvakker naast ofzo :+

Hahaha had vroeger ook moeite met mensen die zeiden over de finish lijn "zo, lekker gelopen.. Ben helemaal niet moe! " dan is er echt iets fout gegaan }>

Moet zeggen dat ik dat nu niet meer heb, vind het juist wel super vet dat zij zich niet laten opnaaien door prestatie drang en gewoon een heerlijke wedstrijd lopen en blij zijn met het resultaat!

LizMD

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-15 21:50

Oh dat soort mensen zijn heel lastig inderdaad...

Ik heb een verzorgpaard 8-)

Kasmir

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-15 22:14

Ohh Manon zulke mensen! Precies wat Manon² :') zegt, eigenlijk wil je ze haten maar ook daar zijn ze te perfect/aardig voor. Wordt er altijd een soort jaloers van haha.
M'n docent psychosomatiek was ook zo iemand waar ik jaloers op kan worden, ze is helemaal niet super knap ofzo, ook niet super modieus maar ze straalt iets uit waardoor ze als ze in een vuilniszak loopt nog steeds aantrekkelijk is xD. Bepaald soort zelfvertrouwen ofzo, ik weet het niet xD.

Rijen dik en langzaam vind ik ook irritant.. Ik kan me nu af en toe al irriteren als er een groepje mensen aan het theeleuten zijn in het zwembad bij het snellere deel van het bad. Sok op, ik wil zwemmen :').

Vandaag trouwens weer heerlijk 1km gezwommen :D.

Gefeliciteerd Liz!! Foooto!

LizMD

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-15 22:16

Foto zal ik van de week even braaf vragen of ze het ok vindt dat ik dat er op zet. Het is een tuiger van 4, net zadelmak. Donkerbruin, met een blesje. Vind hem wel vrij rijtypisch (gelukkig :')), tis een leuk dier om te zien.

Kasmir

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-15 22:17

Haha tuiger fan? Doe mij maar een amerikaans typje met brede kaken <3

LizMD

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-15 22:18

Nee absoluut geen tuiger fan. Maar tuigers hebben voor mijn idee ook altijd hoge witte benen, een wit hoofd en een witte vlek op hun buik. Tel daar dan een plat kruis, veel te hoge hals en een ramshoofd bij op... Dat heeft deze gelukkig niet!

Romyv

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-07-15 22:26

hahahahha dat is ook wel het beeld wat ik heb liz :') al vind ik rondom gelaarst, mooie bles en die witte vlek echt geweldig :o

Maar gefeliciteeerd!!!!!!! Hoe vaak ga je ze doen en wat mag/kan je ermee doen????

LizMD

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-15 22:35

We gaan uit van 2 dagen in de week. Ze hebben er ook nog 1 van 3, die is nu in training om beleerd te worden voor de wagen. Uiteindelijk zal die ook wel onder het zadel komen. In principe mag ik alles, maar nu gewoon even rustig aan opbouwen. Beginnen met longeren, rijden nog even met lesjes. Maar mag mee naar de menles als ik wil en mee met de kar als ze weggaan. Uiteindelijk had haar man het erover dat als die ander terug is we dan ook wel samen op pad kunnen, hij met de wagen en ik ohz op de ander. Grootste plannen dus, maar dat moet de tijd allemaal uit gaan wijzen. Ze had, zei ze zelf, een heel goed gevoel bij me. Ga er vrijdagmiddag ook al in mn eentje heen om hem even te poetsen en longeren. En dan volgende week even een afspraak maken voor een les, zodat ik er ook op kan.

Het zijn gewoon echt hele relaxte mensen, die al heel lang eigen paarden hebben. Ik heb er helemaal zin in. Spannend ook wel! Jaren alleen maar die dooie van mij gereden en dan nu ineens de overgang naar een heerlijk rillerige 4 jarige, das heel lang geleden!

Kasmir

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-15 22:42

Hahahaha op die fiets, moet bekennen dat dat inderdaad ook direct mijn beeld van een tuiger is :') Heb een poosje op de HBC-stal (niet het grote complex maar een klein complex bij de eigenaar thuis) rond gelopen en daar hadden ze toen een poosje Morocco field marshall hbc staan, tsja mooi kan ik het niet vinden :+ maar het staat ook echt mijlenver van wat ik mooi vind x) Mijn pennydroom blijft een silver dapple rocky mountain horse.