Ze zijn supergaaf Lisanne!! Helemaal top. Ben nu alweer zo benieuwd naar de rest!
PS ik zal Ayla eens vragen maar t duurt over t algemeen wat langer bij haar weet iig dat ze dit weekend familieweekend had. Dus dit weekend heeft ze nog niks gedaan denk ik.
Even een update vanaf mijn kant.. Ik heb het onwijs druk op het moment! Ik ga heel erg hard mijn best doen om deze week nog van iedereen een foto bewerkt te hebben, maar ik heb dat weekend ook nog een andere meeting gehad dus ik beloof niks ..
nobje
Geplaatst: 01-06-15 18:16
Hoi hoi stil hier....
Ik vroeg me stiekem af gaan we nog een datum plannen voor de grote meeting zeg maar ? Omdat we de 17e zeg maar alsnog spontaan bij elkaar waren gekomen. En wat echt al super mooie foto's heeft opgeleverd
Heb zo een mooi tuigje voor mijn kleine mannetje gescoord.. Kan bijna niet wachten om het te dopen in de genieput hi hi hi
Ik zou wel heel graag willen dat die door gaat. Omdat ik toen te laat hoorde dat er nog een klein groepje heen ging. Had me er toen al heel erg op verheugd dat ik Annabel mee mocht nemen.