Ik heb van de week even tips aan pro gevraagd Ga er van de week even goed voor zitten. Een van de tips die ik kreeg; als je zo met laagjes gaat werken op de achtergrond; gum Chelly en de honden dan niet uit alle laagjes. Over hun ook een laagje met minder procent zegmaar. Dan gaan ze wat meer op in de achtergrond. Ik vind vooral de grond vóór Chelly en de honden er al wel heel gaaf uitzien. Lijkt net of er echt een laagje ijs overheen ligt
Die bovenste uit jouw lijstje favo's vind ik vooral heel gaaf Sanne. Die blik jn haar ogen heb je heel goed gepakt!
Die tip van de laagjes is inderdaad er slim, wat ook kan helpen. Is de originele foto er nog een keer over heen doen en dan wat met de laag functies spelen.
nog een tip.. werk met genoeg lagen . verder moet je goed kijken hoe je met je kleur speelt. zodat mensen die je foto bekijken naar je hoofdproject word aangetrokken.
ik hoop vandaag weer verder te gaan. dat ik zoiezo nog 1 foto af krijg. maar omdat ik zelf een perfect plaatje wil leveren kost het mij net iets meer tijd . wil niks afraffelen haha
@sanne, mooie fotos alleen jammer dat je ze vierkant maakt. (niet allemaal natuurlijk) verder heel nice.
Ik heb met enkele foto's een topic gemaakt op bokt! Ik zag dat Marion hem al had gevonden maar wilde hem ook nog even hier plaatsen! Nogmaals alle fotografen erg bedankt!!