Bedankt iedereen! Ik mocht gelukkig gisteren weer naar huis. Ben toen meteen door naar stal gebracht om eerst huppel eventjes gedag te kunnen zeggen. Ik ben nu ondertussen bij mijn ouders op het schip om daar de eerste weken door te brengen en verzorgd te kunnen worden.
Ik heb 3 dagen carnaval gevierd, waarvan 1 dag heeeel leuk was, 1 dag op de markt we niemand konden vinden en 1 dag het overal helemaal uitgestorven was Maar toch wel leuk gehad
pfff compleet gesloopt na 4 dagen maar morgen begint het gewone leven weer... ik heb vrijdag weer een date dit keer met een paarden jongen (eindelijk eentje gevonden ofja hij mij) we gaan naar nationaal jumping in bochelt daar is s 'avonds de pavo hengsten competitie, ben benieuwd hahaha en de rest van jullie hoe is het?
Hier ook flink carnaval gevierd. Alleen jammer dat ik zaterdagavond flauwgevallen ben en ik een aantal minuten van de wereld ben geweest. En ik had alleen smiddags 3 glaasjes wijn op. Dus de zaterdag was voor mij om 1 uur al afgelopen. Voor de rest wel gezellige dagen gehad! 3 optochten gelopen etc. Morgen wagen afbreken en haring happen.
Marlies, hoe gaat het nu met je rug? Akelig Laura, dat is altijd schrikken.. Ik heb het ook een periode heel vaak gehad. Op een gegeven moment durfde ik niks meer buitenshuis
Verder allemaal een leuke carnaval gehad?
Ik ben blij, sta met foto's in uitgelicht Best wel gaaf
Anoniem
Geplaatst: 19-02-15 13:40
Ja was ook inderdaad schrikken. Hoorde dat iemand me nog rechtovereind probeerde te houden en dat ze me daarna maar in de keuken van het cafe neergelegd hebben. Toen ben ik pas bijgekomen. Kon daarna gelijk naar huis. Kwam door de warmte en de drukte. Vond het zondag na de optocht ook niet fijn om in de drukke zaal te zijn.
Maar zo erg als jou heb ik het gelukkig niet. En gaaf dat je met je foto's in uitgelicht staat Leuk koppie heeft je paard!
Nee, dat kan ik me voorstellen.. Ik had het ook een keer in een bomvolle trein. Heb je wel eens bloed laten prikken op bloedarmoede? Dat was bij mij de oorzaak.
Ja, vind het echt tof! Is alleen niet m'n eigen paardje hoor, mocht ik willen
Jaren geleden heb ik wel eens bloed laten prikken op bloedarmoede maar dit had ik niet heb wel lang gehad dat ik in de zomer licht in mijn hoofd werd als ik opstond. Voelde het wel aankomen maar kon door de drukte niet weg en toen raakte ik een beetje in paniek en daarom werd het er niet beter op