Neem chocolade fondue, dat durf ik nog te overwegen
Eventueel kunnen we een middagje hapjes doen, en daarna naar pak boli Tenzij juul echt niet wilt haha
Faringo
Geplaatst: 13-01-15 14:54
Moet zeggen dat dit wel een erg goed wok restaurant is... maar ik moet wel zeggen dat we juist niet uit eten zouden gaan omdat niet iedereen voldoende budget had, waaronder ik zelf. Ik ga dus niet uit eten.
Ik wil ook geen spelbreker zijn, Maar wokken heb ik ook niet voldoende budget voor. Ik kon dan net terug van vakantie.
DShots
Geplaatst: 13-01-15 14:56
Ja dat is dan wel weer zo.
Anders houden we het toch op hapjes bij iemand, met allemaal lekkere dingen. Eventueel gourmetten met zijn alle? Dat moet opzich te doen zijn, en er wil nog wel eens vaak bij mij op werk vlees er uit gaan wat net tegen de datum aan is, dus kost het de helft van het geld. Ook hebben we hier nog 1 gourmet staan die dan eventueel mee genomen kan worden.
In de winter hebben wij echt een pleureskoud huis, is niet heel uitnodigend voor visite op dit moment Latere meeting kan wel eventueel bij ons, hebben een leuk balkon en in de zomer heerlijk aan de barbeknoei bijvoorbeeld, hebben toch geen buren
Ik pas me gewoon aan, aan de rest, ik ga m'n best doen om wat lekkers in elkaar te knutselen
Faringo
Geplaatst: 13-01-15 15:27
Ja van jou was het een voorstel Amanda dat klopt...maar iemand anders begint er al over om het dan bij iemand anders te doen enz. en dat is wel erg voorbarig.