Mijn voorkeur is een paint of quarter Haflingers en fjorden ken ik inmiddels wel en muilezel trekt mij dus niet Hahahaha Maar ach, ik mag al blij zijn dat ik mee kan, dus ik zie het wel hoor
En ik kan wat voorkeuren doorgeven maar ik kan niets garanderen. Zijn er mensen die een hele brave willen? Of juist een pittige? Of een grote of juist een kleinere omdat je zelf ook kleiner bent bijvoorbeeld? En qua gewicht...ik weet dat het geen prettig onderwerp is maar ik moet het wel weten...we willen de paarden ook niet overbelasten natuurlijk. Het is een pittige rit namelijk.
Nee galop was nog wel fijn maar hij was zo eigenwijs
Sure_lee
Geplaatst: 02-03-15 22:00
Ik wil graag een klein rustig paardje. Ben zelf 1.58 en 52 kilo.
Bellatrix
Lid Nieuwsredactie The Scarlet Witch
Geplaatst door de TopicStarter: 02-03-15 22:02
Ok, als mensen die wat te melden hebben nou jou bericht even quoten en hun eigen info eronder zetten dan kan ik dat straks in 1x doormailen.
Rebecca, er zijn niet heel veel grote paarden...Er is één grote Paint die vaak meegaat..Breezer ofzo heet hij. Dan is er nog een redelijk grote Haflinger...die is mega braaf maar houdt de rengalop niet lang vol.
Iedereen even het berichtje quoten van Josewoos aub en de info erbij zetten...
Shirley, dan kan ik je Pip aanraden...daar heb ik al mijn ritten op gereden. Maar de heiderit is wel vrij pittig voor haar omdat ze zo klein is...rengalop houdt ze ook niet het hele stuk vol maar 100% braaf en super lief!
Al vind ik het wel heel balen dat ik zelf niet mee kan rijden... Hoop de rit in juni wel mee te rijden hoor!! Maar moet zelf eerst weer regelmatig rijden...
Sure_lee
Geplaatst: 02-03-15 22:13
josewoos schreef:
Pittig mag, maar alleen pittig in het voorwaartse (dus geen gekke sprongen maakt) Gewicht ongeveer 70 á 75 kg en heb lange benen met mijn 180cm lengte
Shirley: klein rustig paardje. Pip? Ik ben zelf 1.58 en 52 kilo.
Bellatrix
Lid Nieuwsredactie The Scarlet Witch
Geplaatst door de TopicStarter: 02-03-15 22:16
josewoos schreef:
josewoos:Pittig mag, maar alleen pittig in het voorwaartse (dus geen gekke sprongen maakt) Gewicht ongeveer 70 á 75 kg en heb lange benen met mijn 180cm lengte Shirley: klein rustig paardje. Pip? Ik ben zelf 1.58 en 52 kilo.
josewoos
Geplaatst: 02-03-15 22:23
Bellatrix schreef:
Gelukkig maar.
Al vind ik het wel heel balen dat ik zelf niet mee kan rijden... Hoop de rit in juni wel mee te rijden hoor!! Maar moet zelf eerst weer regelmatig rijden...
Ik ben nu al 2x bij een paardje geweest. Ga daar zondag voor de 3e keer naartoe en daarna ga ik kijken bij een ander paardje...toevallig een Tuiger. Als het die Tuiger niet wordt dan wordt het de Quarter. Dan zal ik een topic openen met foto's enzo.
Ik rij zeker wel eens in het bos daar, maar die knurft van mij is niet verkeersmak, dus moet met trailer naar het bos. En hij is (nog) niet alleen te laden, dus gaat Xandra met haar fjord Lotta ook altijd mee
emmaudb
Geplaatst: 02-03-15 22:44
je moet denk ik ook nog gereserveerd worden voor het eten toch?