Het slechte weer is gewoon echt niet te zien. Wat een ^]*!~>{*$%£ pieeeep weer was het zeg.
Jets
Geplaatst: 31-08-14 21:05
Haha ja daar heb ik er ook niet veel van uitgekozen! Op de derde foto zie je het wel goed Thanks! Het was ook heel gezellig Zeker voor herhaling vatbaar!
Oké help, ik heb even jullie eerlijke mening nodig Heb al een aantal foto's van Bertina en Pino bewerkt, maar ik vind ze eigenlijk niet mooi. Wil meer een wat meer romantische sfeer zeg maar, alleen het wil niet lukken Daarom heb ik even wat uitgeprobeerd op een van de foto's, ben benieuwd of jullie dit wel of juist niet mooi vinden en of ie niet te licht oid is..
Tja lastig... is echt heel smaak gevoelig... ik vind de bovenste net iets te licht en de onderste iets te rood...maar goed dat is mijn mening. Het gaat erom wat je zelf mooi vind en wat Bertina mooi vind...
Wat is de originele foto? De eerste vind ik zelf (hier op het scherm dan) te 'overbelicht'. Kleur van de hele foto komt niet tot zijn recht. De tweede foto is zeker beter, maar denk dat die wel iets koeler mag.
Wel heel mooi zo die foto's met de bloeiende heide
Ik ben een paar daagjes niet lekker geweest en dus tijd gehad voor de foto's Dit is de eerste keer dat ik echt alle foto's heb bewerkt. Ik hoop dat het een beetje in de smaak valt. Met scrappiecoco kreeg ik de instellingen van mijn camera niet goed voor de actiefoto's. Ik vind het jammer om niks met deze "mislukte" foto's te doen. Ik heb ze dus op een beetje aparte manier bewerkt.
Hieronder volgt het linkje naar alle foto's en een paar losse foto's.