Vanaf maandag ben ik drie weken op vakantie en zonder data, als ik terug ben en de fotoos zijn er allemaal dan ga ik kijken wat ik wil bestellen, dus even geduld met mij haha
Vanaf maandag ben ik drie weken op vakantie en zonder data, als ik terug ben en de fotoos zijn er allemaal dan ga ik kijken wat ik wil bestellen, dus even geduld met mij haha
Nou ein-de-lijk staan al mijn foto's erop, was een duur grapje uiteindelijk mijn schijf wegbrengen maar moet er iets voor over hebben
Voor de modellen: mochten jullie iets na willen bestellen worden uiteraard alle storende elementen netjes weggepoetst. Heb daar momenteel geen tijd voor gehad vanwege drukte op school, zodra ik tijd vind zal ik het al weg halen , maar bij nabestelling word dit meteen gedaan !
Ik heb ze nog niet gezien, maar goed. Happyhorse stond dan ook niet op voor de middaggroep, dus daar heb ik verder niet echt op gelet. Dacht wel gelezen te hebben dat ze hier en daar wel wat foto's gemaakt had nog van de middaggroep, maar goed. Heb even gespiekt op de site. Sharon, ereprijs, Sanne_Com, xWouter (Sunci) en José Cr hebben al ingeleverd bij de ochtend. Sharon, ereprijs, Nele (Antics) (Moet nog de foto's van Painted Twice en Amigo online zetten, maar is ze mee bezig weet ik), Sanne_Com, xWouter (Sunci) en José Cr hebben ingeleverd bij de middag.
Dus dan missen we alleen foto's happyhorse en chriske op de verzamelsite, maar van chriske weten we dat het langzamer gaat door lichamelijke klachten.
Maar ik heb niets van happyhorse gehoord of gezien volgens mij. Of ik moet er over heen gekeken hebben.
Mijn linkjes staan in mijn onderschrift. Weet niet wat ik fout doen maar ooit is 1 fototopic actief geweest voor meerdere dagen en alle andere fototopics zijn na 2 dagen doodgebloed XD
Ik ga ff reactie achterlaten in de topics van Painted Twice en Flynn