Gaat het nu om zaterdag 1 maart of zondag 2 maart??? En definitieve tijd afspreken is misschien voor de meeste ook handig om te weten of ze wel of niet kunnen.
misschien ook handig dat de laatste quote even genomen Wordt. Nu ben ik er door missDD weer uitgehaald . Ik ga uit van 16.00 uur. Dit is een aantal keer genoemd, en ik hoor niemand zeggen dat we een andere tijd doen. Wel dat 2 maart niet goed uitkomt. Dus lijkt me handig om het gewoon 1 maart te houden om 16.00 uur.
maar 16.00 kwam bij een aantal niet goed uit, dus werd er gezegt dat het dan op 2 maart werd gedaan. Dus misschien een beetje duidelijkheid wanneer en hoelaat, zodat andere ook kan Quoten om er bij te zijn.
Volgens mij is het gewoon 1 maart om 16 uur hoor, anders wordt het veel te verwarrend nu. En we zijn tot nu toe met 4 of 5 personen?
Ik had ook nog een ander ideetje, misschien ook wel leuk om dit voorjaar samen een buitenrit te gaan maken in Borgerswold (Veendam)? Daar kun je alle kanten uit en zijn mooie ruiterpaden.
Ik sluit me bij Alja aan Ik laat het het ook over laat gaan, in het begin waren het geloof ik gemiddeld 15 die 1 maart konden en wilde ipv in febr, nu zeg de helft af, beetje jammer.Ik zelf moet er een ruim een uur voor rijden, op zich vind ik dat helemaal niet erg maar wel als je zelf die dag vrij houd en dat andere wel zeggen te komen en op laatste moment zeggen dat ze niet kunnen. En tuurlijk kan er altijd wat tussen komen maar dat er bij zo'n 8a9 mensen ineens wat tussen kom, roep bij mij wel vraagtekens.
Wanneer de meeting door gaat, wens ik jullie die wel gaan een hele fijne middag/avond!
en ik sluit me weer aan bij Devlins, ik vind het de moeite niet om voor mij miss wel anderhalf uur rijden te rijden en mensen te leren kennen die ik daarna nooit weer spreek of dat die kans zeer klein is dat ik ze ooit weer spreek. Dan stop ik mijn tijd liever in mensen die dichterbij wonen en waar is dan miss wel een vriendschap mee op kan bouwen