Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
myxlea schreef:Ik ben benieuwd naar de andere foto's! Hopelijk is je schouder weer oke Malissa. Niet fijn zo'n ontsteking.
Door het berichtje van weerlicht bedacht ik me ook ineens iets.. Ik weet nog wel dat in de paddock toen Dyani los liep hij af en toe ineens naar mij toe kwam. Heeft heel toevallig een van de fotografen hier een foto geschoten? Ik vond dat op dat moment namelijk wel bijzonder, omdat ik Dyani in de eerste anderhalf jaar dat hij bij mij was nooit in "grote" ruimtes waar hij los liep kon benaderen. Voor het eerst los in een paddockje op een vreemde locatie en dan zo reageren liet voor mij toch wel zien hoe onze band aan het veranderen is en dat zijn skepticisme steeds meer verdwijnt... Ik dacht wie weet...
jenne schreef:myxlea schreef:Ik ben benieuwd naar de andere foto's! Hopelijk is je schouder weer oke Malissa. Niet fijn zo'n ontsteking.
Door het berichtje van weerlicht bedacht ik me ook ineens iets.. Ik weet nog wel dat in de paddock toen Dyani los liep hij af en toe ineens naar mij toe kwam. Heeft heel toevallig een van de fotografen hier een foto geschoten? Ik vond dat op dat moment namelijk wel bijzonder, omdat ik Dyani in de eerste anderhalf jaar dat hij bij mij was nooit in "grote" ruimtes waar hij los liep kon benaderen. Voor het eerst los in een paddockje op een vreemde locatie en dan zo reageren liet voor mij toch wel zien hoe onze band aan het veranderen is en dat zijn skepticisme steeds meer verdwijnt... Ik dacht wie weet...
Sorry, dat heb ik er niet op staan.
Hopelijk heeft een andere fotografe hem wel voor je.
Malissa: sterkte met je schouder.
Weerlicht:
[ Afbeelding ]
myxlea schreef:Ik ben benieuwd naar de andere foto's! Hopelijk is je schouder weer oke Malissa. Niet fijn zo'n ontsteking.
Niobe schreef:myxlea schreef:Ik ben benieuwd naar de andere foto's! Hopelijk is je schouder weer oke Malissa. Niet fijn zo'n ontsteking.
Ik heb even gekeken, maar sorry ik heb er ook geen!
Wel heel bijzonder dan inderdaadik duim voor je dat iemand anders wat heeft voor je!
Ahhh Jennefer, die is wel heeeel mooi!
Hier is er 1 van mij
[ Afbeelding ]
weerlicht schreef:http://www.bokt.nl/forums/viewtopic.php?f=145&t=1784926
Ik heb een topic aangemaakt! Is zeker een kijkje waard!
myxlea schreef:weerlicht schreef:http://www.bokt.nl/forums/viewtopic.php?f=145&t=1784926
Ik heb een topic aangemaakt! Is zeker een kijkje waard!
Staan echt prachtige foto's tussen!! Ga je er eentje laten uitvergroten? Die van jullie twee samen in het zwart-wit is erg mooi!
Als ik alle foto's van de fotograven heb ga ik ook een topic aanmaken!en kijken welke ik zou willen nabestellen
volgens mij heb ik van 3 fotograven nog geen foto's.