Hier heb ik 2 mensen en 3 honden moeten wegtoveren (nu weet ik weer waarom ik bewerken niet leuk vind haha), vind dat het zelf niet mega is gelukt, dus op verzoek zal ik het nogmaals doen en dan echt ff meer tijd aan besteden.
Voor alle foto's geldt trouwens op verzoek wordt er meer weg gewerkt (heel soms heb ik een halsband weg gehaald, lijnen wel altijd). Ik vind nl zelf zo min mogelijk aanpassen aan het beeld en de kleur etc vaak het mooist, maar smaken verschillen hoor
Frenka
Geplaatst: 04-12-13 15:32
Sharon; hopelijk is de operatie goed gelukt, beterschap
O das geen probleem hoor, doe ik graag, weet echt neit alles, maa rinmiddels genoeg om ermee goed uit de voeten te kunnen. En wat sommige anderen doen, met alles aanpassen, inkleuren en zelfs de gangen van een paard verbeteren wil ik toch niet kunnen
Ziet eruit alsof jullie je hebben vermaakt Mooi zo!
Shaartje1991
Geplaatst: 05-12-13 15:26
Nou Sandra, kleine dingetjes wegwerken lukt me al prima maar een lijn en/of halsband lukt me nog niet echt. Zou je mij hier misschien een keer mee willen helpen?
Iedereen krijgt vandaag trouwens hun foto's van mij via de mail verstuurd. Ik ben zéér benieuwd wat jullie ervan vinden.
De lijnen/halsbanden zijn dus nog niet weggewerkt. Sommige andere kleine storende dingetjes wel.
loulou
Geplaatst: 05-12-13 19:09
Super bedankt, ik heb ze ontvangen en vindt ze echt heel mooi geworden!
loulou
Geplaatst: 06-12-13 12:13
Ik heb even het touwtje weggewerkt. (in overleg met sharon ) Het is pas de tweede keer dat ik dit probeer, dus het is vast niet perfect.
Welk programma gebruiken jullie daarvoor? Ik heb het met lightroom gedaan.
Best aardig gelukt toch, maartje? Alleen vind ik dat je het blijft zien dat er n halsband omheen heeft gezeten... Eigenlijk ff kijken hoe je die naar achteren getrokken huid mooi kunt opvullen?
Sandra ik vind dat jouw laatste foto met Dolce toch n bepaald sfeertje heeft. Dat vind ik juist wel wat hebben
Toch nog 1 keer een reactie van mij! Ik vind de laatste foto van Dolce juist prachtig! Heel mooi juist met dat licht
loulou
Geplaatst: 06-12-13 15:53
Mooie foto's van Dolce
Edit; Ik vind persoonlijke juist die laatste van Dolce hierboven de minste van de hele serie. Vin d de rest wel erg gaaf. Die gelige achtergrond is ook leuk geworden.
loulou
Geplaatst: 06-12-13 15:58
Dank je sharon. De lijn was het meeste werk. Ja en die halsband komt denk ik doordat die echt strak in zijn vel zat, omdat hij daar echt in hing.
Frenka
Geplaatst: 06-12-13 16:36
Bedankt voor de foto's Sharon! Die hoofdfoto van dr met die oorhaartjes die wapperen in de wind vind ik erg leuk.
Dolce is volgens mij een pittig hondje, die uitstraling heeft ze in ieder geval wel. Die laatste foto vind ik persoonlijk ook het minst mooi