Paarden Fotomeeting Delft in Mei!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

jolmer20

Re: Paarden Fotomeeting Delft in Mei!

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-13 20:44

Okee, er zijn 2 boemannen in ons midden en nu is het klaaaar!

Nee Lynn, dan mag niet! Je moet komen hoor!!

Rachelle_DL

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-13 21:04

LynnDenise schreef:
Is het nu klaar? :+

Ik geef woensdag uitsluitsel of ik erbij ben, maar vrees dat mijn familie mij de hele dag inpikt :=

Hier hetzelfde, 'k heb namelijk een clinic die puur gericht is op FNRS proeven. Aangezien ik het hoogste niveau rijd van stal wil ik er echt héél graag heen voor tips! Maar ik weet nog geen tijden..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-13 09:34

Ik ga op de rest geeneens meer reageren. Ik kijk het tot woensdag aan, dan weet iedereen of ie nog kan komen of niet. De groepen met modellen hou ik dan ook maar zo en wellicht dat we dan dus wat moeten schuiven in de tijden of even een andere oplossing moeten gaan bedenken hoe we dit het handigste aan gaan pakken!

Elodie1

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-13 09:49

ik lees nu al een aantal dagen mee met het "gezeik" en ben er nu echt he-le-maal klaar mee
Ik vindt het spijtig voor de overgebleven modellen maar ik en RandyOrton25 zijn niet meer van de partij.

Rachelle_DL

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-13 20:02

Heei!

De clinic begint pas om 4 uur *\o/*
Dus als ik kan carpoolen en als we rond een uur of 2 klaar zijn kan ik mee! :D

LynnDenise

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-13 19:31

Ik moet helaas melden dat ik niet kan komen, er is een betaalde shoot tussen gekomen. Aangezien ik binnenkort op vakantie ga en daarna een bruiloft heb, kan ik het niet maken om met deze meeting mee te gaan.

Tesssie14

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-13 19:33

LynnDenise schreef:
Ik moet helaas melden dat ik niet kan komen, er is een betaalde shoot tussen gekomen. Aangezien ik binnenkort op vakantie ga en daarna een bruiloft heb, kan ik het niet maken om met deze meeting mee te gaan.

jammer maar veel plezier!

Tesssie14

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-13 19:33

Fenneeee

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-13 22:48

Ik kan helaas ook niet mee met 6 euro ga ik het niet redden om met het ov te komen moest plotseling mijn medicijnen even zelf betalen a 59 euro en dat krijg ik volgende week pas terug

Lottejulia

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-13 08:31

Ik heb het idee dat deze meeting een beetje in het water gaat vallen nu zo veel mensen af zeggen. Dit zet mij zelf ook wel erg aan het twijfelen..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-13 11:28

Dan laten we hem inderdaad maar in het water vallen, heb nog PB's gestuurd om de middaggroep opnieuw aan te vullen maar hierop ook geen reactie. D'r is een klein clubje overgebleven welke nu in een facebook groep zitten en verder zal ik in augustus wel eens een nieuwe poging wagen om een meeting te organiseren maar dan met een iets andere opzet en wat meer duidelijkheid.

Vind het jammer maar dan laat ik dit topic doodlopen want een middaggroep met 2 personen is ook niks :Y)