Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
mick75 schreef:Ik zal vanavond wel eens kijken naar een lijst, maar in elk geval de Blijde Ruiters in Zaandam en de Willem Alexandermanege in Amsterdam kunnen altijd extra fondsen gebruiken. Bij de Blijde Ruiters zijn er recentelijk (afgelopen jaar) twee paarden overleden, en het vervangen bijvoorbeeld blijkt heel lastig. Ook moet er veel aan onderhoud gedaan worden, waar geen geld voor is. En zo zal er nog wel een hele rits aan gehandicaptenmaneges zijn die hun eigen problemen hebben.
Mij lijkt het wel aardig om eventuele opbrengsten dan te verdelen over een paar gehandicaptenmaneges door het hele land.
fientje80 schreef:fientje80 schreef:Fientje80 - Groningen
Destination - Groningen
Irisx94 - Schuinesloot (dichtbij Slagharen)
Iloveyah87 - Haarlem
Valliej15 - Haarlem
Jolliegirl - Beilen / capelle a.d ijssel
Uniek2306 - Deventer
Mick75 - omgeving Amsterdam
Felinehoi ?
Leonie87 - Eindhoven
Kaylah - Vledder (zuidwest drenthe)
andrea1992-Harlingen
nathalietjeB- Egmond
Depende-drenthe/Groningen
boender123-Putten
Alice-Vledder
takkie_muis-Heerenveen
Annemiek80-?
mymy-vlakbij Nijmegen
Christyj138-9km vanaf Nijmegen
__Nina-Gouda
Papegara-Nijmegen
vriend papegare-Nijmegen
Probabeest-Huissen
vader Probabeest-Apeldoorn
25!!
fientje80 schreef:__nina schreef:Mijn moeder zei net dat we maar bokt shirtjes moeten maken
@jolliegirl gaat in overleg met het bestuur van bokt.nl over een aantal zaken omtrent deze actie. Hoe we het precies vorm gaan geven horen jullie dus nog, maar het is inderdaad een leuk idee Nina!
Jolliegirl schreef:NatalietjeB, ik denk dat je het een beetje onderschat
NathalietjeB schreef:Jolliegirl schreef:NatalietjeB, ik denk dat je het een beetje onderschat
ik loop echt vaak uren op mijn slippers ook door t duin te ploeteren heerlijk ik heb echt zalige slippers.
en verder gewoon nikes die lopen t lekkerst.
ik onderschat het niet maar ik loop eigenlijk echt al ontzettend veelen ben wel gewend om veel te wandelen/lopen.
qua goeie doel wil ik graag lopen voor gehandicapten ruitersporten dan met name voor de blijde ruiters in zaandam
heb daar zelf een dag meegelopen en het is allemaal vrijwilligers werk maar het is zo dankbaar werk
Papegara schreef:We gaan gewoon allemaal in hetzelfde, tegen die tijd dus eerst met z'n alle shoppen hahaha!
Ik dacht ook aan bokt shirtjes
enne ik wil ook een clublied hoor hahaha