Henk (eigenaar) is akkoord. Mn vader brengt en haalt ons en mn moeder past op Lars! Erg blij dat het zo te regelen was want vind het super leuk om een dagje mee te gaan!
Max was erg braaf op onze eerste ritjes na de vorst. Maar hij kan ook wel hyper zijn, zeker in een groep hahaha..... maar toch wel een hele goeie training voor hem, zo'n weekend
Wie maakt er binnenkort even een overzichtje met alle precieze details, over waar, wanneer, hoe laat enzovoorts?
Rebecca& Sharon zijn er donderdag al. Volgens mij komen de meesten vrijdag rond de middag tussen 15:00 en 18:00 uur?
"Vrijdag een ritje van een uur of anderhalf. Rond 19.00 uur vertrekken en als iemand het niet redt of niet wil is 't ook niet erg toch?"
Zullen we ook even een telefoonlijst maken? Vind het altijd wel prettig als ik iemand kan bereiken voor als er iets is Als iedereen even zijn 06-nummer in een pb'tje naar mij stuurt, maak ik er een overzichtje van en stuur dit overzicht door naar iedereen die meegaat
weet henk trouwens dat rebecca en ik op donderdag pas op zijn vroegst om 8u daar op stal zullen zijn? de taxi komt rond 5u half 6 en dan minimaal 2,5u rijden. dus afhankelijk van het verkeer en hoe fijn de knollen te laden zijn zijn we dus wel even bezig.
zou dit ook doorgegeven kunnen worden om te kijken hoe of wat dan het handigste is? weet niet of hun daar bij de camping wonen, of dat we op een andere manier aan sleutel ofzo komen voor de caravan en weten welke wei hihi.
nou meiden nog maar 9weken. dat lijkt zoooooo snel, ik hoop maar dat we alles op tijd kunnen klaar stomen hoor. als het weer een beetje mee zit moet dat vast goed komen toch.
grrr
Geplaatst: 18-03-13 20:55
Ik denk Sharon, dat het daarvoor het handigst is als jullie zelf even 2 weken van te voren bellen ofzo. Dan kun je dit verder zelf afspreken. Hij woont gewoon op de camping dus is vast geen probleem. Zaterdag vertrokken we vaak rond een uur of 10 toch?
gezellig maartje, mochten jullie echt vroeg zijn, kunnen we mss in de ochtend vroege middag een klein rondje wandelen, evt ernaast ( waren we al van plan ) met z'n vieren.
Resi_lover
Geplaatst door de TopicStarter: 18-03-13 21:15
Angela, Pinksteren is maar 1 keer in het jaar, dus vergissen over dat weekend zou best knap zijn
Ja, we gingen altijd eerst rustig paarden voeren, aankleden etc, ontbijten en dan paarden klaar maken
Zadels laat ik bij een weekeindje weg in de zadelkast van de trailer, die kan op slot. En anders denk ik inderdaad in de auto? Wel zo veilig?
Boncho
Geplaatst: 18-03-13 21:51
Ok, rond 10 uur dus zaterdag. Marleen hoelang was het voor ons nou rijden? En zou Bons evt voor en na de rit nog ergens in een landje erbij kunnen? Mijn vader laat namelijk de trailer staan maar neemt de auto natuurlijk weer mee...
Als boncho tegen een klierende puber kan, dan is het geen probleem om hem bij Kai en kascha te zetten toch? Of stond Isa daar ook al?
Ik heb er ook veel zin in! Ik krijg Kai ook wel op tijd 'klaar'. Afgelopen weekend al wat langere stukken draf gedaan en dat doet hij super. Hij zal het ook wel errug lollig vinden denk ik, met al die paarden
Resi_lover
Geplaatst door de TopicStarter: 18-03-13 22:55
O, Dagmar, wat jammer! En de vrijdag? Er zijn dus al best vroeg mensen aanwezig, eten jullie mee en misschien na de rit nog samen even wat drinken. Maar dat wordt misschien te laat en het is voor jullie zeker ook nog best een eindje rijden?
Er is vast een auto waar ik "mijn" zadel in mag opbergen? Onze auto blijft namelijk niet
Blijf je ook BBQ'en, Carola?
Ik heb gister Fleur gereden, moet echt weer wat vaker op een paard stappen, want ik heb onwijze spierpijn En icm. met een caravanbedje vrees ik dat ik met 't weekendje de volgende dag anders niet eens meer op Fleur kom
Ik moet ook in vorm komen. Voor isa ben ik niet bang, dat ze niet in vorm is nu ik een bijrijdster heb.
grid
Geplaatst: 18-03-13 23:12
Haha sommige berichten zijn wel echt hoop/ rustgevend Naja zal Vast wel goed komen met paar oudere wijze paarden erbij Die kunnen als het nodig is ook wel voor Bumper pelen
Volgens mij hadden we ze vrijdagavond na t rijden gewoon in voortent liggen Daar sliep ik toen dus goede bewaking @lois in onze Station past dat ook vast wel ben maar alleen dus plek zat , naja valt meestal ook wel tegen maar 1 setje erbij moet toch wel lukken
Boncho vindt vast wel een plekje
en ja idd rond een uur of 10 vaak 1st paardjes wat eten geven, dan wij ontbijten en dan gaan poetsen enzo
Resi_lover
Geplaatst door de TopicStarter: 18-03-13 23:38
Ja, Grid, dat waren alleen het zadel van Annique en mij omdat we dus geen auto hadden om in op te bergen, haha! Ruimte valt uiteindelijk altijd tegen hè, je denkt dat je niet veel meeneemt, maar als alles uiteindelijk in de auto zit.. Het is wel een westernzadel, dus geen klein dressuurzadeltje Maar, komt goed. Er slaapt niemand in de tent, dus desnoods leg ik hem inderdaad in de tent en het pad in de trailer om te drogen