Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Modellen (door de fotografen wordt er gestemd wie mee mogen) schreef:Zondag 14 oktober
1. Samanthaaaaa / Amigo Foto 1
2. pietaaa / Shetlander Jumpy Foto1
3. EngeltjeS / Haflinger Athos Foto 1
4. Dav / Naam + ras paard aub.Foto 1
5. Nicole_Hetty / Appie:Foto 1 Foto 2
6. Nicole_Hetty / Vos: Foto 1Foto 2
7. Sorsie / Shetlander Wonder Foto 1 Foto 2 Foto 3
8. Brendalevita - Friese merrie
9. Dannielover / Alamo Foto 1 Foto 2
10. Risje / IJslander Reisa Foto 1 / Foto 2 / Foto 3
11. Risje / Welsh Gurbe Foto1 / Foto2 / Foto 3
12. Lifeofmarit / Sil / Draver foto
Fotografen schreef:Zondag 14 oktober
1. Nadineex (ovb)
2. KirstenVosje
3. magda_90
4. Daisyree
5. EmmyJoycee
6. Jorinda__
7. Roomz (ovb)
8. _Daniella
Reserve:
1. Ilovenikita
2. Elvi_Elisa
..
IloveNikitaa schreef:Ik zal er wss toch bij zijn, als pieta als model meedoet of mensen die hier in de bus zujn en omdat ik net begin met fotograveren met spiegelreflex wil ik graag kijkenbhoe jullie het doen en wat te proberen gwn als soort backstage fotograafAls jullie dat goed vinden
Jorinda__ schreef:Ik kan op 14 oktoberZet het in mijn agenda. Ik kan trouwens ook mensen meenemen in de auto! Ik kom vanaf Heiligerlee, over de snelweg via Groningen en Drachten geloof ik, maar dat moet ik nog even precies checken. Ben uiteraard van plan om dan van de snelweg af te gaan, je hoeft niet te gaan staan liften aan de snelweg als je met me mee wilt rijden
magda_90 schreef:Modellen kunnen zich inschrijven tot 30 september 12:00 uur, daarna gaat er gestemd worden!
Fotografen kunnen zich nog steeds aanmelden.Modellen (door de fotografen wordt er gestemd wie mee mogen) schreef:Zondag 14 oktober
1. Samanthaaaaa / Amigo Foto 1
2. pietaaa / Shetlander Jumpy Foto1
3. EngeltjeS / Haflinger Athos Foto 1
4. Dav / Naam + ras paard aub.Foto 1
5. Nicole_Hetty / Appie:Foto 1 Foto 2
6. Nicole_Hetty / Vos: Foto 1Foto 2
7. Sorsie / Shetlander Wonder Foto 1 Foto 2 Foto 3
8. Brendalevita - Friese merrie
9. Dannielover / Alamo Foto 1 Foto 2
10. Risje / IJslander Reisa Foto 1 / Foto 2 / Foto 3
11. Risje / Welsh Gurbe Foto1 / Foto2 / Foto 3
12. Lifeofmarit / Sil / Draver fotoFotografen schreef:Zondag 14 oktober
1. Nadineex (ovb)
2. KirstenVosje
3. magda_90
4. Daisyree
5. EmmyJoycee
6. Jorinda__
7. Roomz (ovb)
8. _Daniella
Reserve:
1. Ilovenikita
2. Elvi_Elisa
..
Zo moet de lijst weer kloppen als het goed is.IloveNikitaa schreef:Ik zal er wss toch bij zijn, als pieta als model meedoet of mensen die hier in de bus zujn en omdat ik net begin met fotograveren met spiegelreflex wil ik graag kijkenbhoe jullie het doen en wat te proberen gwn als soort backstage fotograafAls jullie dat goed vinden
Als je niet als fotograaf mee gaat dan vindt ik het niet eerlijk om dan alsnog te fotograferen, al is het om te oefenen. Dat is imo niet eerlijk voor diegene die niet mee konden snap je? Tenminste naar mijn inziens, we moeten de gang van zaken wel eerlijk houden naar iedereen toe.