xManon_ schreef:
Oja, mij wil je savonds ook niet tegenkomen in een maisveld
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
carr_friesje schreef:ik denk omdat daar meer bossen/buitengebied is.
centraal nederland is meerendeel stad (voor zover mijn kennis rijkt tenminste) en heb je niet echt grote bosgebieden

) wordt regelmatig dropings en dat soort dingen gehouden. Slaapplaatsen moeten dan geen probleem zijn aangezien er weilanden zat zijn daar
quera schreef:Hou je er wel rekening mee dat maart. Nog heel koud kan zijn

takkie_muis schreef:ach als je de longen uit je lijf rent dan wordt je wel warm
Anoli schreef:takkie_muis schreef:ach als je de longen uit je lijf rent dan wordt je wel warm
Ja de wandelaars zullen het niet koud hebben, maar vergis je niet in de kou voor de spoken hoor.
Zij zitten vaak stil tussen de groepjes door omdat je jezelf niet wilt verraden aan een nieuw groepje.
Juist het stil zitten in de winter is niet grappig
sorry helemaal vergeten
Ekeif96 schreef:Leuk idee!
Ik zou ook wel mee willen doen
En misschien kan ik mn broer enzo lief aankijken of hij een spook wil zijn (hij 'organiseert' al meerdere jaren een spooktocht)
Maar ben je voor een spooktocht een vergunning nodig?
Het lijkt me dat je het alleen even aan de boswachter hoeft te vragen (?)
Woeps schreef:Ik denk dat je genoeg mensen bij elkaar krijgt ilona hahahah
Bellatrix schreef:Ik weet niet wat een vergunning kost maar met zoveel mensen zal het pp echt niet zoveel kosten denk ik zo...

Aangezien je ook kosten voor een overnachting hebt. Anoli schreef:Kosten voor de overnachting probeer ik zo laag mogelijk te houden, door te zoeken naar een weiland wat we mogen gebruiken.
1 mogelijke locatie heeft een weiland naast het huis wat gebruikt kan worden. Dan heb je dus alleen maar kosten naar de eigenaar van de locatie als bedankje of voor de overlast zeg maar...
Een camping kan ook, maar wordt vaak weer duurder. Zelfs de meeste boerencampings zijn al niet meer "goedkoop" Maar een camping blijft een optie als een locatie te moeilijk wordt.