Ik heb gereageerd op de pb die ik heb gekregen Ik denk niet dat ik nog meekan. Een zaterdag gaat niet voor mij (zondag en door de week eigenlijk ook niet ) Misschien als het in de herfstvakantie wordt, ik blijf dit topic gewoon volgen
Ik kan eigenlijk altijd wel, aankomend weekend sowieso niet heb ik conquor enzo, daarna wel elk weekend
Meiden, ik wilde het even afwachten wat binnenkwam, en vind het ook niet aardig om te zeggen, maar ik pas ivm leeftijden. Jullie veel plezier.
Dat was in en ander topic, daar vertelde ik over een Groningen-meeting, en Dep zei dat ze dacht: hee leuk, en toen zag dat bijna iedereen jong was
Idd en zou dan gewoon (ruimvantevoren) zeggen wie gaat er 20 mei mee?Heb je ook het gepuzzel om een datum niet.
Ik denk niet dat ik dan kan aangezien dat niet in de vakantie valt...Maar ik kan nu wel iets meer plannen, dus ik ga nog even vragen aan mijn moeder
ik vind het prima, maar ik weet dan niet of ik met of zonder paard kom, ligt eraan of mn 2 jarige dan al ohz is en op buitenrit kan etc.
Prima is dat hoor. Maar wel een beetje in de ban hiervan blijven anders gaat ie op slot Kunnen jullie de lijst aanvullen?Wie gaan er mee op 18 mei schreef:Definitief*Nayomie*******Misschien**Niet**
Nayomie schreef:Prima is dat hoor. Maar wel een beetje in de ban hiervan blijven anders gaat ie op slot Kunnen jullie de lijst aanvullen?Wie gaan er mee op 18 mei schreef:Definitief*Nayomie*******Misschien*Zandkorrel_ (Suzanne)*Niet**