1000000x sorry, maar ik moet afhaken. Wil dit niet maar het is echt onmacht. Mijn verhuizing van de 25ste is door omstandigheden waar ik niets aan kan doen verplaatst naar de 29ste. Ik kan nu dus niet naar de locatie komen . Vind het echt zo ontzettend jammer want was me er echt op gaan verheugen. Mocht het door het weer of andere reden nog worden verplaatst naar 2-9 dan kan ik er wel bij zijn.
Op de 2e kan ik zelf niet, dan heb ik wedstrijd... Dus het liefst wil ik het echt zondag houden, ik heb vervoer enalles al geregeld dus het zou heel rot zijn als het nu op het laatste moment zou worden verplaatst..
Rachelle_DL
Geplaatst: 23-08-12 10:39
Ik denk dat het gaat regenen trouwens, 10.00 uur hebben we 52% kans en 13.00 uur hebben we 81% kans , hopen dat ze ernaast zitten.. !
Ja hoor gewoon doen, niet voor mij alleen de hele boel verzetten. Dat is echt niet nodig. Las wel dat het het weekend heel slecht weer gaat worden op nu.nl
Met miezer ga ik geen foto's staan maken Als de voorspellingen zo slecht blijven haak ik af. Apparatuur is iets te duur om de kans te lopen om te verregenen....
Rachelle_DL
Geplaatst: 24-08-12 08:21
Amanda schreef:
Ik ben er gewoon bij hoor! Heb er zin in
Kan iemand alle gegevens (tijd, adres, enz.) en het schema in 1 post zetten? Dan zorg ik dat het in de openingspost komt. Dat is handiger dan steeds het hele topic door te moeten zoeken.