overigens wil ik nog steeds een keer op een datum naar Scheveningen.. modellen en fotografen die het ook wat lijkt moeten maar even een pb sturen.. 23 Sept. wordt een beetje te laat denk ik ivm het feit dat het ook leuk is om foto's te maken in het water..
Delaja
Geplaatst: 09-08-12 11:37
En de 'gewone' duinen bij Wassenaar? Dat vind ik toch nog wel in de buurt van Leiden. Bijvoorbeeld bij de wassenaarseslag afspreken en van daaruit een stuk de duinen in lopen?
baxter, vind scheveningen echt wel omgeving leiden hoor zo ver ligt dat niet van elkaar af
DesireeK
Geplaatst: 09-08-12 11:53
Duinen trekt mij niet, heb daar al eens een shootmeeting gedaan.. en een stuk door het duin lopen is voor mij sowieso geen optie.. al helemaal niet heuvel op heuvel af
Scheveningen wordt het niet op de 19e dan is het echt te druk want dat volleybal is op dat stuk strand bij de havenmond..
Dames ik meld me helaas af. Ik heb dat weekend even iets er tussen gekregen wat ik liever niet wil verzetten. Sorry maar nu kan er misschien iemand mee van de reservelijst (Sorry Monique!)
Jammer Jessie dat je niet mee kan.. Maar ja er zijn soms wel eens belangrijker dingen.. Je kan het met Monique misschien goed maken als je mee gaat/kan naar scheveningen??