Geen probleem kasmir,ben gek op mn doggie en had het wel al verwacht.Een apart getekende staff word vaak liever gezien als een slanke voor de sport getrainde pit.Vaak vinden ze het slanke,atletische niet mooi maar zien liever een dikke brede hondach so be it.Mocht je ooit willen shooten ben je welkom!
Zandvlakte en water liggen idd dicht bij elkaar. Aan het eind van de zandvlakte vanaf de foto gezien loopt een paadje naar rechts waar je recht naar het water loopt. 2 min. Maar moet je dus wel de zandvlakte over en op t 'hoge' stuk fotograferen. Ik ken het daar vrij goed, dus bij vragen...
Kkkaren
Geplaatst: 22-07-12 22:37
Ik zou in ieder geval wel graag spetterfoto's in het water willen. Kan proberen of ie er met de longeerlijn in wil lopen (denk dat ik er dan misschien ook in moet ), maar in ieder geval onder het zadel.
Jammer dat ik deze te laat zag, maar mocht er een volgende keer komen dan wil ik graag mee als fotograaf of mijn pony als model opgeven. Herperduin is een geweldig mooi gebied en ook dichtbij.
Zijn er trouwens mensen met prikpaaltjes? Ik heb ze wel mits ik ze zelf op stal niet hoef te gebruiken, alleen kun je niet een heel groot paddockje van maken en het zijn redelijk hoge paaltjes..
Ik wacht nog op Chantal of die nog iets heeft kunnen maken van het schema. Als ze dat niet meer heeft kunnen doen dan komt het zo snel mogelijk hier op bokt.
Ochtend/middag verdeling: We hebben besloten de paarden in de ochtend te zetten en de honden in de middag.
De ochtend: We verwachten de fotografen om 10:20 op de parkeerplaats. De eigenaren met de paarden verwachten wij om 10:20. Mocht je daar nog iets voorbereiden zorg dan dat je zoiezo optijd bent.
We lopen om 10:35 aan.
Voor de honden en paarden eigenaren; Laat uw paard/hond pas in het water gaan bij het laatste groepje als de fotografen dat willen! Doe je dat eerder hebben fotografen een nat paard/hond op de foto.
De middag: We verwachten de eigenaren met honden om 13:30 op de parkeerplaats. Ik(Linsey) en Chantal zullen de honden met eigenaren ontvangen. We lopen om 13:45 aan.
Ik ben te bereiken op de meeting op het nr op de meeting: 06 206 902 48
Mariscal PRE (Gitje65) Eddy Bruin bont (Maggie_Eddy) Alibaba Barock Pinto (Kkkaren) Spirit Witte Welsh (C_spirit) Bas (Amila)
Reservelijst: 1. Sil 2. Unique 3. Bidi 4. Charlie 5. Mootje 6. Mickey
Honden: Vienna de Australian Shepherd (Chel_) Cash de Podenco (Chel_) Shiva de Amerikaanse Stafford (Via Change_) Kerssede Duitse herder (Regine) Sandy de Chihuahua (Naoom_)
Schema Chantal heeft nog wat geprobeert aan het schema maar het is haar ook niet gelukt. Dus dan blijft het zo. Of iemand anders wil t nog proberen bij het ochtenddeel.
Ja ik ben niet snel tevreden maar nu moet ik maar tevreden zijn!
Ik ben er zin in Hopen dat het weer ook goed is. Het is vanaf vandaag weer wat wisselvallig geworden.. Houden het gewoon goed in de gaten! Sorry als ik in de week wanneer de meeting is minder actief ben, moet de 10e op voor mn auto theorie.
Gister zag ik opeens een zwart streepje als ik door de zoeker keek, zag ik niet terug op de foto's. Zat een vuiltje op de spiegel, gelukkig! (Nouja, hopelijk. Heb het schoon gemaakt maar daarna nog niet gebruikt).
Bloempotje
Geplaatst door de TopicStarter: 28-07-12 12:07
@ C_Spirit; Als je in indianen stijl wil, heb ik eventueel ook nog zon kralendingetje met veren die je in de manen kan klippen/schuiven (ik gebruikte een schuif speltje). Kralen zijn niet goed zichtbaar .