@Nina: het was voor jou zeker geen pretje dat reflexiescherm..De zon was op dat moment erg fel.. Maar er zijn wel leuke foto's van gekomen Ik neem mijn scherm ook mee..
Zit ik helemaal alleen in een "groep" Heb je een beetje ervaren en niet ervaren bij elkaar gezet Esther??
Gezellig Dees, ben nu klaar met de vorige meeting en zo langzamerhand eens na aan het denken over deze. Wat voor lenzen nemen de fotografen mee? Alles telezoom of ook 50 of 35mm?
Ik vind het goed hoor zo Ik weet niet of Gemmeke ervaring heeft met mensen op de foto zetten? . Want ik kan zelf echt totaal niet de modellen aansturen.. dus het is wel fijn als iemand dat wel kan dan natuurlijk Ik moet de foto's van 1Juli nog bewerken, maar dat lukt me deze week sowieso wel.
Ik weet niet welke lens ik zal mee nemen.. Denk mijn zoomlens en mijn 20-85 lens.. Is misschien ook wel handig, anders moet ik zover weg staan.
whoei planning!!! Komt helemaal goed!! Ik hoop echt nog mijn strobist set binnen te krijgen maar ik vrees het ergste...
We gaan mooie platen maken miende!!
je 20-85 is wel een fijne hamsterfan. Wat voor camera heb je?? Crop of Fullframe?? Als je een crop hebt dan kom je namelijk aan de 100mm en dat is echt een hele fijne portret afstand. Ik gooi mijn 24-70 2.8 L erop (die gaat er ook niet meer af )
De planning is binnen! Helaas hamsterfan heb ik weinig ervaring met mensen fotografie, eigenlijk überhaupt met fotografie, het is voor mij echt sport om mooie foto's te maken.
Het bewerken van foto's is meer mijn ding!
Ook qua lenzen kom ik nu waarschijnlijk te kort, heb een kitlens en 55-250 lens van canon! Heeft een van jullie toevallig een 50 mm over die ik die dag mag lenen? Of misschien zelfs wel mag overnemen?
Top.. Ben nog op zoek naar een lens maar weet dus nog niet wat.. Dus is het even proberen altijd wel fijn..
_Jessie
Geplaatst: 08-07-12 13:19
Ik heb een Plastic Fantastic (50mm) Zal hem wel meenemen maar leen niet zo graag maar spullen uit maar als je hem eventje wil proberen vind ik dat wel goed Gemmeke! Ik ben er dan toch zelf bij die 55-250 is trouwens een prima lens hoor hiervoor! Alleen zorgen dat je niet schiet op 55 en niet op 250. Ga tussen in zitten op 85 of 100 dan heb je mooiste portret bereik
Leuke film om te zien hoe een "wat grotere shoot" gaat. Hier kan je ook veel dingen uit afleiden zoals poses, model aansturen, licht, refelctieschermen en statief gebruik. Het is alleen duits