Top, datum staat genoteerd Het zou leuk zijn als er meer modellen konden, maar ken zelf helaas niemand met een barok paard die hier naartoe kan reizen...
Als er echt een tekort is aan modellen kan ik eventueel ook wel Luna meenemen. Ik heb nog helemaal geen gave 'los' foto's van haar. Ik kan haar alleen dus niet rijden. Luna nog even:
Dan zou ik ook nog een 2 paards mee kunnen nemen en Galina (mits ze niet hengstig is, anders is het zo'n gedonder naast hengst Cantaor in de trailer, haha) meenemen.
Ik denk dat wel wel een knoop moeten gaan doorhakken over de modellen volgende week, zodat we ook een schema kunnen maken. Als Cyrina en retivi beide nog een paard willen meenemen, dan krijgen ze natuurlijk voorrang, maar ik denk dat we wel op zoek moeten naar extra modellen als dat niet lukt..
Zou ik wel doen ja, en dan eventuele barokke paarden voorrang geven. Maar Tinkers en Merens, passen naar mijn mening wel een beetje in het straatje, veel behang, grof gebouwd.
In eerste instantie kom ik ook alleen voor barokke paarden Maar, als er maar heel weinig modellen zijn, dan sta ik persoonlijke wel open voor Tinkers en de Merens. Liever een paar niet-barokke rassen erbij, dan dat we maar met (ik noem maar wat) 3 modellen overblijven