r_oo_sj_e schreef:Ik drink ook niet veel hoor...Enne kotsers zijn hier niet welkom hahaha Denk dat ik gewoon alleen maar roosvicee, appelsap en fristi haal Uhm, ik eet wel alleen scharrelkip? Ik weet niet of daar rekening mee kan worden gehouden?
Ik moet het er btw nog even doorheen krijgen bij paps en mams, als dat lukt ben ik aanwezigggg, voor mij is leiden ook maar 20 minuutjes reizen
Fee_ schreef:Hoe laat komt de rest dan precies aan in Leiden?ik kwart over 10. maar ik moet sochtends nog wel naar de dokter maar dat is een prik van 1 seconden heb ik daarna wel pijn in me billen
Wat slapen betreft zit t vol volgens mij vroeg fenne t ook nog maar gaat helaas niet meer lukken sorry!
okee dan ga ik savonds gewoon naar huis dat maakt niet uit hoor is voor mij geen moeite ben toch maar 3 kwartier onderweg
Meiideen!!! *Gooit even wat leven hier binnen*Ik heb even een Pb gestuurd naar iedereen die ook in het lijstje stond van de datumprikker!
Ik kan nog even niks terug sturen, heb gister vrij gevraagd, maar dat hoor ik niet meteen. Dus zodra ik vrij heb gekregen, ga ik 't terug sturen!Maar ik ga er van uit dat ik gewoon vrij krijg, want ik ben lief dus krijg (bijna) altijd vrij!