Ik bedoel meer... dat je geen teugels om de hals moet laten enzo...
Dan krijg je namelijk dit... en dat is zonde:

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
nicollol schreef:Beste mensen,
Ik heb beslissing genomen om niet te komen de 22ste. Mede omdat ik uitgeloot ben als fotograaf bij de meeting op de soesterduinen. Dit is dichter bij huis.. En nog aantal reden maar die heb ik naar Maybritt gestuurd.
Ik wil jullie allemaal een fijne dag wensen!! En ik hoop jullie nog eens tegen te komen..
nicollol schreef:nicollol schreef:Beste mensen,
Ik heb beslissing genomen om niet te komen de 22ste. Mede omdat ik uitgeloot ben als fotograaf bij de meeting op de soesterduinen. Dit is dichter bij huis.. En nog aantal reden maar die heb ik naar Maybritt gestuurd.
Ik wil jullie allemaal een fijne dag wensen!! En ik hoop jullie nog eens tegen te komen..
Maybritt ik kreeg je mailtje... maar aantal pagina's eerder had ik me al afgemeld! en ik had je toen ook een PB gestuurd!!..
Omdat ik naar meeting in Soesterduinen wou..( maar daar zijn nog maar 5 modellen dus ik wacht even af..)
Juliette17 schreef:Maybritt90 schreef:Ja moet je zelf het weer even in de gaten houden ook. Als het mooi weer wordt voor strand gaat het niet door. maar tegen woordig kan je niet echt meer op het weer bericht af gaan.. dus is het ook beetje zondag ochtend kijken..
ik wil het zelf wel in de gaten houden maar ik weet natuurlijk niet of jullie het ook goed genoeg vinden. Zo is er een afgelopen zondag ook een meeting afgelast terwijl hier het weer goed te doen was. kan je anders zaterdag avond laten weten wat jij zelf van het weer vind?
Maybritt90 schreef:Sanne, Corinda met jack staat er tussen, maar ik zag aan het begin van het topic staan (vriendin van Sanne) ik heb dus geen PB kunnen sturen naar haar. Gaat zij nog wel mee?
En Ik kon ook de bokt naam van Elaine niet meer terug vinden. Dus heb haar ook geen PB kunnen sturen. Iemand die de boktnaam nog weet/is tegen gekomen ?
Maybritt90 schreef:Sanne, Corinda met jack staat er tussen, maar ik zag aan het begin van het topic staan (vriendin van Sanne) ik heb dus geen PB kunnen sturen naar haar. Gaat zij nog wel mee?
En Ik kon ook de bokt naam van Elaine niet meer terug vinden. Dus heb haar ook geen PB kunnen sturen. Iemand die de boktnaam nog weet/is tegen gekomen ?