Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
MadelonSunny schreef:@missfcdb Ik rij graag met je mee
Welk merk camera heb je? Ik heb nog wel een Nikon batterij, mijn reserve maar gebruik 'm bijna nooit
De ochtendgroep moet om 10u verzamelen, half 11 beginnen.
De middaggroep is dacht ik 13.15 verzamelen. De planning op het forum klopt nog niet, ik heb namelijk het 1 en ander aangepast
Kan er iemand een kleed meenemen waar de zadels op kunnen? Anders hebben we zandzadels
xWildrose schreef:Zo gemeen eh, omdat het nu slecht weer is geweest is de kans juist groot dat mijn stiefvader niet hoeft te werken -,- Pff ik ga em maar verplichten een andere baan te zoeken haha
MadelonSunny schreef:nobje neemt prikpaaltjes voor de middag mee, nam er nou ook iemand voor de ochtend mee?
Ik ben het even helemaal kwijt
Ik moet nog werken tot half 6 dus ik ga daarna even alles bekijken.
Er is nu een kleine kans dat er 's middags wat druppels zullen vallen. Maar een paar druppels kunnen we wel hebben
missfcdb schreef:MadelonSunny schreef:nobje neemt prikpaaltjes voor de middag mee, nam er nou ook iemand voor de ochtend mee?
Ik ben het even helemaal kwijt
Ik moet nog werken tot half 6 dus ik ga daarna even alles bekijken.
Er is nu een kleine kans dat er 's middags wat druppels zullen vallen. Maar een paar druppels kunnen we wel hebben
Paraplu's in de aanval
janneke584 schreef:Wij komen met 2 jonge paarden in de middag, dus die zullen zowiezo hun ogen wel uitkijken. Ik ben bang dat daar geen blikjes en paraplu's voor nodig zijn
missfcdb schreef:MadelonSunny schreef:09.27 in den bosch? Anders wordt het 09.57 en zijn we te laatOf 08.57 en dan zijn we weer veel te vroeg
Jaawel maar is niet echt goed voor de huidvetten.
Zeg maar hoelaat je wilt whaha
Ik ben er wel
MadelonSunny schreef:@missfcdb Ik rij graag met je mee
Welk merk camera heb je? Ik heb nog wel een Nikon batterij, mijn reserve maar gebruik 'm bijna nooit
De ochtendgroep moet om 10u verzamelen, half 11 beginnen.
De middaggroep is dacht ik 13.15 verzamelen. De planning op het forum klopt nog niet, ik heb namelijk het 1 en ander aangepast
Kan er iemand een kleed meenemen waar de zadels op kunnen? Anders hebben we zandzadels