Heb er zin in! Wel hopen op een beetje zon..
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
NienSCHaap schreef:Heeft iemand toevallig het adres waar we moeten wezen? ik ga denk ik op de fiets, maar ben niet zo goed met routes enzo.
Heb gelukkig een navigatie op me mobieldus daar luister ik dan braaf naar maar dan moet ik wel het adres hebben zodat ik goed fiets
haha
Of ik moet ergens heen fietsen dan iemand me daar op pikt?
Saskiaa_ schreef:NienSCHaap schreef:Heeft iemand toevallig het adres waar we moeten wezen? ik ga denk ik op de fiets, maar ben niet zo goed met routes enzo.
Heb gelukkig een navigatie op me mobieldus daar luister ik dan braaf naar maar dan moet ik wel het adres hebben zodat ik goed fiets
haha
Of ik moet ergens heen fietsen dan iemand me daar op pikt?
Van Wapse naar de Genieput is best makkelijk, dat moet lukken! Helemaal als je navigatie op je telefoon hebt.
CoronaLime schreef:Kylie, kom maar gewoon 's ochtends, 's middags redden we wel met 1 fotograaf minder
Ik zal even iedereen die ik gemist heb een berichtje doen, sorry
Lienek, jij bent helaas nog steeds reserve, alleen fotografen en reeds gekozen modellen hebben een berichtje gehad
Happinez schreef:NienSCHaap, je kan eventueel ook naar mij toe komen.. kan je zo met mij mee naar de Genieput.
is misschien alleen wat om voor je.
Saskiaa_ schreef:De voorspellingen zijn in ieder geval goed.
NienSCHaap schreef:Heeft iemand toevallig het adres waar we moeten wezen? ik ga denk ik op de fiets, maar ben niet zo goed met routes enzo.
Happinez schreef:[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
Op zijn buik en kont dus nog wat pluis![]()
Nouja ik zie het wel even jullie moeten je mening maar geven wat jullie het liefste willen.
Haha ja echt, pff weet boktnaam zo niet meer .. woonde niet hier maar reed enkel die route op dat kleine busje wat hier langs gaat.
en ze keek altijd als ze langsreed zei zeze herkende ze op de foto haha
Zal je wel even een pb-tje doen zo.
Mag als het goed is de auto lenen van broerlief voor het kleine stukkie ( anders niet, zijn auto is hem heilig)
En zo niet.. dan fiets ik er ook wel ff heen met Kay/ Doet aan de fiets.
Killyenn schreef:Ach, beetje vacht is ook geen rampIk heb er ook zin in!
Is er trouwens iemand die mij evt. Van het dichstbijzijnde treinstation kan oppikken? Ik kom met het ov maar moet dan natuurlijk nog een stukje overbruggen