Wow, dat klinkt echt heel erg gaaf ja Ik ben al in geen jaren meer op kamp geweest omdat kamp waar ik altijd heen ging tot 15 was, en een ander kamp tot max 18. Vorig jaar wel leidster geweest, en dat was heel erg leuk, maar toch niet helemaal mijn ding. Sowieso alvast veel plezier Femke
Lianne, ben je gister naar de fjordendag in Overijssel geweest?? Ik was ook van plan om te gaan.. Maar ik moest gisteren opeens werken Anders was ik je daar misschien wel tegen gekomen!
Ja ik heb daar lekker de hele dag rondgewandeld.. Sjel loopt een stuk beter vandaag en heb met niaff een buitenrit gehad..... jezus. laatste stuk aan de hand af gelegd.. steigeren op t gras, enige wat er door mn hoofd ging was: als ze maar niet achterover klapt
aalstreep
Geplaatst: 20-05-12 15:40
oei, dat is wat minder dott hopenlijk gaat het snel weer wat beter Doet ze dat vaker dat steigeren of gewoon een slechte dag ? Heb zelf wel eens gehad met een paard van de camping, schikkerig beest al buiten, gingen ook nog eens de sirenes af ( eerste maandag van de maand 12.00 )
Sandra dat zadelbondje van jou leuke foto's ook weer.
Silence
Normaal is ze wel angstig buiten maar goed te houden, t was nu net alsof ze heel veel energie opbouwde en dat niet kon uiten door voorwaards te gaan dus daarom ging ze 'opwaards'.. Steigeren is niet iets wat ze normaal doet..
Silence
Ik ben er een paar x heel hard afgegaan buiten, daardoor was ik bang voor buitenritten (pakweg 10jaar geleden) omdat paarden alle ruimte hebben en op hol kunnen slaan. Toen was ik op ponykamp en kreeg ik.voor een week een fjord toegewezen Björn en hij was zo geduldig en braaf met me, en heeft me over angst buiten heen geholpen.. dus toen was ik verknocht al ben ik ook wel gek van haflingers
Silence
Geplaatst door de TopicStarter: 20-05-12 18:03
Ik heb besloten om eind Juni toch Jimmy mee te nemen Eigenlijk zou Silence meegaan, maar dan kan ik niet rijden. En wil wat ritjes gaan uittesten voor ons weekendje Ben vanmiddag de hele tijd met de kaart in de weer geweest.
Ik heb net geboekt bij camping Boszicht voor een weekendje!! Met m'n mams & hondje Oh & Aag natuurlijk! We gaan het weekend van 26 augustus. Hoop dat Aag een beetje in een bui is dat ik alleen buiten kan gaan rijden dat weekend.. Maar anders wordt het lekker wandelen en tuttelen Ook helemaal prima !! Maar ook dat duurt nog een hele tijd ..