Haha jahoor tuurlijk Heb ook een rythembead evt, en zou mochten jullie het leuk vinden ook waterverf mee kunnen nemen(heel gemakkelijk af te spoelen, ook zonder shampoo)
Dan moet er eigenlijk iemand in indianenkostuum met bosal (of touwhalster) en zonder zadel gaan
Dan mag de vingerverf niet ontbreken! Rondje om het oog, bliksemschicht/hand op de kont
Lara
Geplaatst: 24-07-12 18:16
Ik kan het meenemen als iemand dat wil, de bosal is wel quartermaat, en touwhalsters zijn vrij aanpasbaar dus zullen ook moeten passen. Voor een touwhalster kan ik clipteugels meenemen of horsemanshipreins (dus type mecate). Touwhalster heb ik in bruin/beige, roze, paars/geel en blauw/geel
Ik heb sowieso een Quarter mee maar ik heb geen indianen kostuum hoor. En ga niet zonder zadel. Misschien alleen voor poseer foto's maar niet met rijden..geen idee hoe hij is zonder zadel.
Maar als het niet teveel moeite is kan je het meenemen en kunnen we op de verzamelplek even overleggen.
Ja special rijd met ons mee. Maar ik moet ook even dagkaarten regelen. Rij namelijk altijd illegaal . Gheghe. Nou ik ga wel even kijken of ik wat moois heb..
Oeps. Het zou zonde zijn als net de boswachter komt en jullie weg zouden moeten ja.
Ben trouwens nog even wezen kijken met Marjo en er is wel een stukje waar je eventueel je paard kan longeren. Ikzelf heb er geen behoefte aan. Ik hoef geen longeer foto's. Wil je dit als ruiter wel dan moet je even een longeerlijn meenemen. Fotografen kunnen de lijnen meestal wel wegshoppen. Er zijn mooie plekjes genoeg voor poseer/stand foto's.
Liep er alleen net in het halfdonker. Tig keer bijna gestruikeld.
Tis wel een heel mooi plekje om foto's te maken zagen wij net al. Zagen al hele shoots met jurken en zonsondergang shoots met de paarden voor ons.
Marjo
Geplaatst: 24-07-12 23:12
Het is een mooi plekje, en ik hoop dat de zon ook een beetje mee werkt In ieder geval keuze genoeg, en voor de foto een paar illegale plekjes gevonden!