oke k zal het ff uitleggen. Voorheen kon mn vader me brengen naar Rhenen, dan was het niet zo erg en ook dat marit niet eme kon, mn vader of moeder kan me nu niet meer brengen, dus dan zou ik alleen met de trein moeten. Marit kan alleen naar amersfoort, dan kan ze namelijk bij dr stiefmoeder slapen. Ik mag dus niet alleen met de trein naar rhenen en wel met marit bijv. dus als we naar amersfoort gaan kunnen marit en ik samen.
Maar weetje, jullie mogen ook gewoon met zn allen behalve mij naar Rhenen, prima hoor.
Jullie doen niet lastig, maargoed, ga dan maar naar Rhenen hoor. Veel plezier dan he! x
_xwien
Geplaatst: 14-03-12 22:29
xSannee schreef:
Het is voor Wien sowieso een uur langer reizen naar Amesfoort, dus zo erg in de buurt ligt het niet...
nee idd, mijn oduers zijn nu ook flink pissed want die hadden op rhenen gerekent
nouw deen, zo klinkt t net alsof wij niks geprobeert hebben, kom op zeg
Arielle_
Geplaatst: 14-03-12 22:31
xDeena_ schreef:
Jullie doen niet lastig, maargoed, ga dan maar naar Rhenen hoor. Veel plezier dan he! x
Prima. Dankje!
xDeena_
Geplaatst door de TopicStarter: 14-03-12 22:31
Neej het spijt me. zo bedoel k het nie Maar kijk als t voor jullie een probleem is, dan denk ik dat de meerderheid geld toch. Meerderheid wil naar rhenen. Ik vin dhet ook echt enorm poedersuiker dat k nie mee kan, maar weetje als ik dan steeds mee ga praten wil ik alleen maar liever. Dus nouja ssorry iniedergeval dat t door mij zon gedoe is ...
_xwien
Geplaatst: 14-03-12 22:53
oke hoe jammer ik het ook vind dat deena en marit niet mee gaan, staat het nu dan vast dat wij 9 april, in rhenen naar de dierentuin gaan om 12 uur ongeveer?
Oke nouja, marit heeft et er overgehad met dr moeder, die is er niet op 2e paasdag, dan is ze bij haar vader en kan ze dus sws niet, dat is vanmorgen pas besloten enzo. Ik ga dan dus vragen of mijn paps me naar wien ofzo kan brengen, dat k met de trein terug ga.