Guys, jullie moeten allemaal een eigen luchtbed, slaapzak en kussen meenemen. Clijn en Es, als jullie uit je werk komen dan heb ik voor jullie wel een luchtbed en eventueel slaapzak, kussen moeten jullie wel zelf meenemen
Miesjex
Geplaatst: 09-03-12 20:34
Hee meideeen. lekker meeten weer
Ja ik ben zo ontzettend druk sorrry en ik werk in het weekendd, en kan nooit vrij krijgen.
Gewoon, spullen in een tas proppen, trein instappen, trein uitstappen als je er bent Heb jij zo'n matje of een luchtbed? Want zo'n matje neemt pokkeveel ruimte in
Gewoon, spullen in een tas proppen, trein instappen, trein uitstappen als je er bent Heb jij zo'n matje of een luchtbed? Want zo'n matje neemt pokkeveel ruimte in
Ik mag van mezelf heen als ik voldoende heb op mn herkansing
Klis
Geplaatst door de TopicStarter: 13-03-12 19:01
Destination schreef:
Nienkex
Geplaatst: 13-03-12 21:28
Destination schreef:
Yeahh
Destination
Geplaatst: 18-03-12 20:44
Ik heb een voldoende gehaald op mijn herkansing van geschiedenis, een 6,7. Ik heb gezegd dat ik van mezelf heen mocht als ik voldoende had en dat heb ik ook gehaald. Maar ik heb besloten toch niet heen te gaan, want ik voel me er dan toch niet prettig bij aangezien mijn moeder niet wilde dat ik ging. Ik vind het erg jammer, maar ik zal jullie ooit nog wel eens meeten
Goed van je voldoende dees Heel jammer dat je niet komt, maar als jij je er niet goed bij voelt moet je t niet doen. Ik zou denk ik dezelfde keus gemaakt hebben als ik in jouw situatie zat.