Goed ik ga vanmiddag mijn route even plannen.. 12 uur bij anouk 11 uur hier weg, dus Carline als je hier rond 10:45 kan zijn, kunnen we rond 10:55 bij Yara zijn..
Hanneke denkt gewoon vooruit.. treinen die vertraging hebben.. verkeer wat tegen zit.. Tez, Yara, Carline en ik die ergens voor we instappen aan het treuzelen zijn.. vervolgens verkeerd rijden (al lijkt me dat best knap als me dat lukt op die route, maar goed - ik ben handig )
Er is geneuzel op het spoor naar Alexander dit weekend. Ga vandaag even bij een conducteur ofzo vragen hoe of wat. Want als ik mijn reis plan zie ik geen veranderingen, maar kreeg dus wel die melding.
Saskiaa_
Geplaatst: 27-04-12 09:02
Falona schreef:
Oke, back to the drawingboard.....
Ik wil anders nog wel wat cc's maken? Voor de mensen die geen mokka lustten. Dan kan jij je mokkataart gewoon maken.
Dorus
Geplaatst: 27-04-12 09:08
Neuh, ik heb niet de halve nacht wakker gelegen Ergens tussen half 12 en 13 in de auto en dan ben ik mooi op tijd.
En dan ga ik nu eens bedenken wat ik de rest van de dag ga doen. Terug in bed kruipen is helaas geen optie. Als ik zit gaat het wel, maar zodra ik ga liggen gaat het meteen weer zeer doen.
@Sas: daar had ik ook al aan zitten denken, maar dan denk ik dat er een lading taart overblijft. Maar ik heb al een ideetje, alleen nog ff de uitvoerbaarheid bekijken.
Saskiaa_
Geplaatst: 27-04-12 09:09
Oke, als ik nog wat kan bakken moet je het zeggen.
Tuurlijk, daarom vraag ik het, uit het vuistje eet zo lastig Vorkjes moet ik ff kijken, die heb ik geen wegwerp en ook niet zoveel. En die raak ik liever niet kwijt