Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Iemand die me die zou willen toe mailen / scannen toevallig?
Pivanti schreef:Klinkt erg interessant. Ik ben niet op de dag geweest, maar zou eigenlijk wel heel graag de lijst willen hebben waarop staat wat bepaalde ingredienten doen / invloed hebben....Iemand die me die zou willen toe mailen / scannen toevallig?
Squawk schreef:Pivanti schreef:Klinkt erg interessant. Ik ben niet op de dag geweest, maar zou eigenlijk wel heel graag de lijst willen hebben waarop staat wat bepaalde ingredienten doen / invloed hebben....Iemand die me die zou willen toe mailen / scannen toevallig?
Kan deze niet gescand worden bv.? Ben ook erg nieuwsgierig!
Heb het wel gemengd met Dodson and Horell voer (pasture, speciaal voor hete paarden). D&H was niet goed gegaan met bestelling dus uit nood moest ik even ander voer kopen en heb toen dus de natural balance genomen
Pavo_GT schreef:@Koenlover
Realiseer je wel dat de Natural Balance heel veel energie bevat en de Nature's Best heel weinig (als je die overstap hebt gemaakt). Dus daar moet je dan even rekening mee houden.
De Balance bevat nl meer zetmeel en vet dan de NBest.
Paard doet weinig momenteel dus is eigenlijk alleen een aanvulling op het ruwvoer. Toen ze meer deed kreeg ze een a twee handjes per keer extra. Voordeel is dat ze zich niet overeet. Heeft ze genoeg dan laat ze het staan. Ze is cool maar heeft genoeg energie.
Granen zijn daarom in alle opzichten niet mijn ding (heet, scheve C/F verhouding en veel zetmeel
)