Oh, dat kan idd ook Kel! Kom ik gewoon naar jou, gezien ik dan toch met jou meerijd is dat misschien wel makkelijk.. Wilde hier zo tegen 8 uur/half 9 vertrekken, dan zou ik zo tussen 11 en half 12 daar kunnen zijn..
En als je echt nog graag naar Djuun wilt kunnen we dat wellicht later op de dag nog even doen
Wannabe2003
Geplaatst: 18-05-12 11:57
Hey meiden,
Sorry voor m'n late reactie, maar heb besloten dat ik niet mee ga zondag. Heb gewoon voor Collin een beetje drukke planning dit weekend en ik moet gewoon wat laten varen. Nu is de wandeling precies op zijn slaaptijd en het is de laatste tijd erg belangrijk dat hij dan in z'n bedje ligt, anders is er de volgende dag niets met hem te bereiken. Aangezien we maandag naar het consultatiebureau moeten (was ik ook vergeten ), denk ik dat het verstandiger is om thuis te blijven zondag. Daarbij komt dat ik zondagavond ook nog een "zwaar" gesprek heb.
Ik vind het echt heel erg jammer, vandaar dat ik ook lang heb lopen twijfelen. Ik hoop er een volgende keer echt weer bij te zijn.
Was het topic een beetje kwijt, maar Nath of Mir zou ik met een van jullie mee kunnen rijden, m'n auto maakt doet sinds vorige week een beetje vreemd, dus weet niet zeker of ik hem helemaal kan vertrouwen?
Ja, ik vind het ook erg jammer hoor. Was hij nou nog iets kleiner geweest en pastte hij nog in de wieg van de wagen, was het niet zo erg geweest ook. Hij sliep namelijk ook heel erg makkelijk in de bak. Nu zit hij in de wandelwagen (buggy zeg maar) en daar slaapt hij gewoon veel minder in, omdat hij vanalles ziet nu. Ook is hij de laatste tijd wat sneller van slag, zeker als hij te weinig slaap heeft gehad.
Oppas kan ik helaas ook niet regelen, want Frank is aan het werk, m'n ouders zijn met vakantie en naar m'n schoonouders breng ik hem niet
Ik ga helaas ook afzeggen..! wil heel graag maar we moeten zoveeel doen.. en maandag komen ze de vloeren leggen... heel erg sorry! baal er enorm va! veel plezier!!
Ik was gisteren helemaal in de veronderstelling dat het vandaag zou zijn, het was dat ik Mir nog sms'te hoe laat Herm z'n birthdayparty begon, anders had ik doodleuk vandaag al in feeststemming op de stoep gestaan.
Nog ff vraagje voor Mir, Nath en Simoon: kunnen jullie rond 1 uur bij mij zijn? Viv wist niet zeker of ze de big-size car meekreeg en als dat niet zo is, dan is met zn vijven in een Twingo misschien wat krap. Dan zou er eventueel nog iemand van onze autogroep bij jullie kunnen zitten (tenminste, ik gok dat dat kan??)? Kan dat?
Huh spraken we af bij jou dan? Ik dacht bij die ene parkeerplaats? Sowieso heb ik weinig van de autoverdeling meegekregen, vond het iig heel lief van Mir dat ze al een plaatsje voor mij had gereserveerd..
Zo, de auto is volgetankt! Moet alleen mijn tas nog pakken. Ben misschien morgen niet helemaal mezelf want Hotze heeft vanmiddag Kees laten inslapen, dus ben even wat van de leg.. Hopelijk vrolijken jullie me morgen allemaal weer wat op.
Als het niet nodig is, liever niet, en anders hoor ik het graag van tevoren als dat mogelijk is Want dan zou ik namelijk nog even plek moeten maken voor een vierde persoon en daar heb ik eigenlijk niet heel veel tijd meer voor...
Ja het gaat wel, maar dan wil ik dat van tevoren weten en niet als we bv. om 13.00 in Souburg zijn Maar als het niet nodig is, denk ik ook niet dat we eerst naar Souburg komen, maar gelijk doorrijden.
M'n auto wordt ook wel eens rijdende opbergmeubel genoemd door anderen... Tjah, na 2 verhuizingen binnen een jaar liggen m'n spullen ondertussen overal, en dus ook in m'n auto. Hetgeen wat er nu in ligt kan ik hier niet kwijt, maar heb geen zin om het naar zolder bij m'n broer te brengen, dusja.
Ik herinner me ook nog een Pinda van Kelly Die zat ook altijd zo vol
Maar ehh.. ik kan eigenlijk geen antwoord geven wanneer je het weet Mir Ik sprak Viv vandaag en die vroeg of dat mogelijk was en ik zei dat ik het wel ff in het topic zou vragen
meniekske
Geplaatst: 19-05-12 19:48
Sita, heel veel sterkte Het is en blijft een kl*t ziekte. En morgen hopelijk genoeg afleiding.