Haha Marianne, even naar de mac
? Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Alleen zal ik mij de volgende keer niet meer inschrijven. Dat is niet negatief bedoelt. Wil gewoon de HPE-experience een keer mee maken.
Ik gun het iedereen van harte om een keer mee te kunnen en zal het dan ook op 1x deelname HPE houden om zoveel mogelijk mensen ook die kans te geven.
Dat is 't nadeel van archy! Beest zweet niet snel meer! Verhaart sneller dan dat de zweet productie op gang komt sinds twee weken! Ha ha. Mijn rij jasje op wedstrijd gister was na afloop geel ipv zwart!
Oeps. Maar scheer hem als nog volgende week! Moet dus ook echt niet -10 worden! Wat ze wel aan geven... Vertelden klanten op 't werk mij vandaag. Hoop dat ze er mooi naast zitten!
. Eventueel kan ik ook wel ergens heen rijden om vervolgens verder mee te rijden ofzo? Of een stukje met de trein? (woon vlak bij station Amersfoort cs). Bagheera_206 schreef:Aniek en Sharon rijden met mij mee. Heb Carina even gesproken, maar voor haar is het makkelijker om met Lisa mee te rijden geloof ik. Kunnen je wel oppikken vanaf Amersfoort-Vathorst. Is dat wat?
. Ik hoor anders tzt wel wat dat wordt
. (en anders regelen we de rest wel via pb/facebook?).
Carina had het al aan mij gevraagd, maar had nog niet beseft hoe mijn route liep.
Hebben dan idd nog wel even contact tzt.
Het is nog even paar weken wachten nog...
Ik heb iig mijn 2e geheugenkaartje binnen!
Kom maar op!