Captain_ schreef:hihi ja heNouja, kan best
Zijn meer mensen die dat doen hihi
ik schaam me altijd dood als ik in het openbaar m'n rijkleding aan heb

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Laraax schreef:De paarden zijn helemaal geregeld, mijn moeder gevraagd die wilt zaterdag de hele dag ophalen van het station. Zij die blijven slapen(wie precies?Iris, Anina, nog iemand?) je hoeft niks mee te nemen, wij hebben dekens/slaapzakken, kussens en matrassen, ook mag je van mij borstel en tandpasta gebruiken, tandenborstel moet je zelf meenemen, als je wilt douchen hbben wij gewoon shampoo en handdoeken enz, dus
Enya schreef:Toppie!![]()
Zit zelf nog te twijfelen of ik mn laarzen aan doe ofzo .. kan ook die thermorijlaarzen aan doen, maar daar krijg ik nu opeens weer blaren van
Dilemma
__nina schreef:Enya schreef:Toppie!![]()
Zit zelf nog te twijfelen of ik mn laarzen aan doe ofzo .. kan ook die thermorijlaarzen aan doen, maar daar krijg ik nu opeens weer blaren van
Dilemma
Im zit te bedenken of ik mijn leren laarzen mee ga krijgen in de trein
Misschien neem ik wel gewoon mijn schoenen met chaps mee dat is makkelijker.
__nina schreef:Ik blijf slapen, yanou ga jij zaterdag ook al mee?
Super trouwens dat het allemaal mag van je ouders!
Yanouu schreef:Ik blijf denk ik ook slapen
Laraax schreef:__nina schreef:Ik blijf slapen, yanou ga jij zaterdag ook al mee?
Hihi ja, ik heb echt superfijne ouders daarin(in alles wel hoor) ik mag altijd ergens anders eten op het laatste moment, en iemand ook bij ons, zelfde voor slapen, en halen en brengen enz
Yanouu schreef:Ik blijf denk ik ook slapen
Leuk
Laraax schreef:__nina schreef:Ik blijf slapen, yanou ga jij zaterdag ook al mee?
Hihi ja, ik heb echt superfijne ouders daarin(in alles wel hoor) ik mag altijd ergens anders eten op het laatste moment, en iemand ook bij ons, zelfde voor slapen, en halen en brengen enz![]()
Captain_ schreef:Ik hou het gewoon bij mijn rubbere rijlaarsjes
Enya, ik denkt dat je thermolaarzen te warm zijn. en wat betreft vervoer: mijn ouders willen ons VAST wel brengen (en halen? afhankelijk hoe lang we daar zijn, als we er de halve dag zijn, is het wel zo fijn als een van jullie (jij en shan) ouders kan halen) of andersomLaraax schreef:Hihi ja, ik heb echt superfijne ouders daarin(in alles wel hoor) ik mag altijd ergens anders eten op het laatste moment, en iemand ook bij ons, zelfde voor slapen, en halen en brengen enz
Mijne zijn daar ook heeel makkelijk mee