Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
LisaLucky schreef:aangezien jullie het hier wss wel lezen;
hee meiden,
ik stap voorlopig uit het topic. ik denk er al langer over, om verschillende redenen, onder andere dat ik er nooit ben en dat gewoon niet eerlijk is tegenover jullie.
ik heb het echt leuk gehad met jullie, maar het stopt hier.
doeg dus
xmarlies96 schreef:grrr ik zit in dit topic [JHK] Het is bewezen, het leven is leuker met de mafkezen! #1! en daar is opeens een wijf binnen komen vallen zonder zich te melden en die doet vet vaag ze heet jess8 moniek weet het ook wel, het is echt zo poedersuiker he!
xmarlies96 schreef:grrr ik zit in dit topic [JHK] Het is bewezen, het leven is leuker met de mafkezen! #1! en daar is opeens een wijf binnen komen vallen zonder zich te melden en die doet vet vaag ze heet jess8 moniek weet het ook wel, het is echt zo poedersuiker he!
lisaislisa schreef:xmarlies96 schreef:grrr ik zit in dit topic [JHK] Het is bewezen, het leven is leuker met de mafkezen! #1! en daar is opeens een wijf binnen komen vallen zonder zich te melden en die doet vet vaag ze heet jess8 moniek weet het ook wel, het is echt zo poedersuiker he!
haha die had ik gisteren gevolgd
Momo2 schreef:xmarlies96 schreef:grrr ik zit in dit topic [JHK] Het is bewezen, het leven is leuker met de mafkezen! #1! en daar is opeens een wijf binnen komen vallen zonder zich te melden en die doet vet vaag ze heet jess8 moniek weet het ook wel, het is echt zo poedersuiker he!dom wijf, en dan is fokcing 23, en toen wat ze tegen soof zei