Oke, gisteren direct begonnen met een uitgebreide reactie typen, normaal gesproken doe ik dat dus in kladblok en je raad het al dit keer dus niet.
Precies wat gebeurd er? Firefox valt uit, reactie kwijt...
Ik wou niet zomaar even een lijstje neer kwakken namelijk, maar er wel echt even aandacht aan besteden. Dus echt wel wat uurtjes werk ingestoken. Toen was ik gisteravond dat ie weg viel dus ook gewoon zat. Post hem dus nu, sorry!
MODELLEN
We gaan voor een totaal van 10 modellen, 5 honden en 5 paarden. Zoals het er nu naar uitziet zal de hondengroep 's ochtends zijn en de paarden 's middags. Het schema ben ik ook al druk mee aan de gang, maar dat is nog wel even flink gepuzzel natuurlijk. Heb zelf 6 modellen uitgekozen die dus sowieso mogen komen, daarbij laat ik de fotografen stemmen voor de overige 4 modellen.
Honden
1. Spike, Amerikaanse Stafford (reu, gecastreerd) van Niene87
2. Dimmu, Friese Stabij (reu, gecastreerd) van maj0
3. Aap, Mops (teefje) van Roxxiejj
4. ?
5. ?
Paarden
1. Soraya, NRPS (3 kwart arabier, merrie) van Liin
2. Awa, Groninger (merrie) van Mariska_D
3. Nitro, Pinto (ruin) van Roxxiejj
4. ?
5. ?
Fotografen let op!
Op de volgende modellen kan gestemd worden, graag ontvang ik van de fotografen dus hun top 3 van honden en de top 3 van paarden. De 4 die dan de meeste stemmen krijgen (2 honden, 2 paarden) gaan mee met de meeting. De rest die z.g.n. 'weggestemd' worden komen op de reservelijst te staan (of je moet als model aangeven dat niet te willen).
Honden - Chief van [url=http://www.bokt.nl/forums/memberlist.php?mode=viewprofile&u=67771]
Jess[/url] 11 jarige Duitse Herder x Labrador, erg speels en luistert erg goed. -
[url=http://7.media.hyves-static.net/1440753790/6/3eyN/0/img1440753790.jpeg]
Bobbie[/url] van Kani_ejj Erg lief, een grote mond maar het is een echte angsthaas voor grote honden. Piept dan wat weg, doet niks.
- Kimmie van Desolate Kan wat verlegen zijn naar sommige honden toe (blijft dan op een afstandje rustig kijken).
- Angus van Sneeuwuil Erg speels, luistert goed (fanatiek mee naar cursus), houd van ravotten in het losloopbos met andere honden. Reu van nu zo'n 6 maand.
- Bam Bam via maj0 Reu, erg lief naar andere honden, kan wel wat druk zijn.
- Bono van SuSem Pup van dan een halfjaar oud
- Boris van xxrossiexx 8 jarige labrador, erg speels en houd van rennen met andere honden. Luistert goed.
Paarden
- Sandor van Jess Enig minpuntje kan buiten onder de man niet stilstaan. 'Los' wel.
- Mambo van Niene87
- Mist van Liin
- Zalina van maj0
- Nathalie & Amber van Lunaeekie Deze 2 dames (moeder en dochter) gaan samen op de foto, worden gezien als 1 model.
Lijst van fotografen: Dikgedrukt heeft sowieso gezegd mee te gaan, rest zeer waarschijnlijk, hou me daar van op de hoogte!
1. xliisaa
2. Devi_Angel
3. Bagheera_206
4. nonalover
5. WiancaR
6. GoLizz
7. NonaWen
8. Revanches
9. Yvonne_V
10. Alina
11. Nishant
12. xGoldenHero
13. Nicolet90
14. Sanne_Shelly
Reservelijst:
PKfoto?
Zwenneke
kani_ejj
_Jody_
Workshop: Nikki de Kerf - http://www.fotogenikki.nl Lijst met vragen aan Nikki, kan aangevuld worden t/m 30 maart dan kan deze mee genomen worden in de hand-out die Nikki maakt:
Citaat:
Ik wil graag aan Nikki vragen.... - Hoe ik ervoor kan zorgen dat mijn lichtinstellingen zo staan dat de lichte gedeeltes van het paard niet over- en de donkere gedeeltes van het paard niet onderbelicht raken binnen éen foto. (bijvoorbeeld zwarte paarden met een bles, of bonte paarden zorgen er bij mij vaak voor dat éen van de twee net niet helemaal in balans is) - Hoe je toch die benen scherp op de foto krijgt. Ik oefen veel met sluitertijd enzo, maar toch heb ik vaak last van bewegingsonscherpte, of onderbelichting door een te hoge sluitertijd en te weinig licht. - Hoe je bij minder zonnig weer toch scherpe fotos kunt krijgen zonder ruis. - Hoe kan ik er voor zorgen dat mijn voorwerp die in de schaduw staat mooi belicht word, zonder dat dat de achtergrond (waar wel de zon schijnt) over belicht raakt. - - - -
Vergeet deze niet te quoten en aan te vullen dus!
Laatst bijgewerkt door Sheran op 28-02-12 23:52, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: Post op verzoek aangepast