Ik ben niet vega ik lust alleen geen enkele vorm van kaas (ja, jonge graskaas in blokjes is wel lekker, maar dan heb je alles gehad o en op de pizza lust ik het ook. En tostis...)
Ja die lust ik wel moet ik nog feta blokjes meenemen dat jullie die los op de salade kunnen doen? Als jullie dat lekker vinden? Dan zet ik het er gewoon bij.
Ach, ben er groot en gezond mee geworden. In fruit zit daarnaast zoveel suiker dat het toch eigenlijk niet zo gezond is als het lijkt (zeker niet als je hypoglycemie hebt)
Pfff was die meet maar dit weekend... Mijn schoonmoeder mag een weekendje thuis zijn om te kijken hoe het thuis zal gaan... Geef me positieve zin alsjeblieft!
Nee nog niet permanent, ze moet eerst nog meer conditie opbouwen en ook wat anders in het leven gaan staan. Als ze nu thuis komt is de kans op terugval (qua eetverslaving) groot en zal ze binnen no time weer een tia of erger hebben.
Wat hebben jullie veel gepost zeg! Ik had mij opgegeven voor 12 nov. en wil echt graag komen maar moet helaas even verstandig zijn en melden dat ik echt niet zou weten waar ik de tijd vandaan moet halen, dingen lopen soms anders dan je zou willen en spelletjesavond heeft helaas geen prioriteit. Ik wens jullie natuurlijk wel ontzettend veel plezier toe!
Knoffer
Geplaatst: 04-11-11 22:47
Ah jammer, maar succes met wat je moet doen dan. Ik ken het.
Ik denk dat ik moet afhaken voor zaterdag avond. Vindt het echt onwijs jammer maar denk dat ik het niet ga redden. Zit in het spring secretariaat van de vereniging. Deze hebben komend weekend wedstrijd. Eigenlijk zouden we zaterdag pony's draaien en zondag paarden. Maar vanwege de voorselectie voor Jumping en nog een andere paarden wedstrijd op zondag doen we alles op zaterdag. Dat betekent hoogst waarschijnlijk (met grote zekerheid) dat ik weer een lange dag tegemoet ga. Ik ga van de week nog even kijken of het wel lukt maar ik denk van niet! Kunnen we het een weekje doorschuiven?
Ik wilde eerst ook nog komen as zaterdag, maar gaat mij ook niet lukken. A.s. woensdag komt namelijk mn nieuwe paardje en zaterdag en zondag moet ik nog even helpen bij iemand op stal.