Ik heb (sorry) niet het hele topic doorgenomen, maar mijn vraag is, zijn er al voldoende fotografen? Anders zou ik mij graag nog willen aanmelden indien mogelijk.
Heb ook nog geen reactie om mijn vraag gehad, of het goed is als ik ook nog even langs kan komen met camera mits ik oppas kan krijgen? Kan niet de hele dag blijven ivm oppas van mijn dochter.
zwanepol
Geplaatst: 31-12-11 12:33
Klopt het schema wel? Er is mij gevraagd of ik in de ochtend of in de middag wilde komen maar ik zie dat ik voor zowel de ochtend als de middag ben ingedeeld... Ik was eigenlijk van plan om alleen in de middag te komen.
En Mama_Rianne, wat mij betreft is dat geen probleem, maar ik ga daar niet over
zwanepol
Geplaatst: 31-12-11 17:05
Klopt ik kom met paard maar dan alleen in de middag. Ik red het niet om de hele dag te komen. Wanneer dat dan betekend dat ik geen foto's kan maken, dan maar iemand anders in de ochtend op mijn plaats (volgens mij zijn er zat gegadigden ) Laat mij dan maar ingedeeld met paard staan voor de middag, wellicht dat ik dan nog ergens tussen door kan fotograferen?
En als je dan tussendoor nog zin hebt om een keer een foto te schieten mag dat natuurlijk altijd!
Homiafortuna
Geplaatst: 31-12-11 17:26
Ik ben daar ook niet bekend, dus een iets duidelijkere routebeschrijving of adres zou wel fijn zijn. Ik ben ook in het bezit van prikpaaltjes, lint en stroomapparaat, alleen ik kom pas 's-middags. De spullen ophalen kan natuurlijk altijd. Ik woon in Langelille, weet niet of er iemand uit de buurt komt.
_Aniek
Geplaatst: 31-12-11 17:44
Handig inderdaad zo'n schema! Een adres zou ook wel fijn zijn. Want mijn moeder brengt mij waarschijnlijk ook met de auto.
Qua kleding maakt het mij niet zoveel uit, zolang het er maar een beetje netjes uitziet. Maar het kan inderdaad wel lastig zijn om een zwart paard met wit dekje (of andersom) te fotograferen. Los of ingevlochten manen vind ik ook beide goed, wat de eigenaar het mooiste vind staan .
Ik heb geen prikpaaltjes dus die kan ik helaas niet meenemen. Heb wel nog 2 hengstenkettingen die ik kan meenemen voor portretfoto's en een longeertouw kan ik ook nog wel meenemen (voor het geval dat iemand die vergeet).
zwanepol
Geplaatst: 31-12-11 17:59
Milan_lover schreef:
En als je dan tussendoor nog zin hebt om een keer een foto te schieten mag dat natuurlijk altijd!
Wat vind jij zelf het mooiste? Ik weet niet hoe groot je nodig hebt, want ik heb hier bijvoorbeeeld ook nog een bordeauxrood dekje met gouden bies voor de liefhebbers...
Ieder model heeft mij een PB'tje terug gestuurd dat ze kunnen, dus ik neem aan nu nog niet nee
Ekeif96
Geplaatst: 01-01-12 14:46
Ik heb net even zitten google'n waar het is. Ik denk dat hiet hier is, (grote rode vlek) http://i39.tinypic.com/2s9207c.png Maar dat weet ik niet zeker.
Zou iemand (als die weet of het goed is) even nog op paint kunnen bijwerken waar de parkeer plaatsen zijn? (of aan welke weg we kunnen staan)
Ik weet het eerlijk gezegt ook niet waar het is elkeif96 ik wacht het adres of de route af en dan mijn tomtom aan en truus zegt waar ik heen moet..
Twilight
Geplaatst: 01-01-12 17:12
ik heb even via routenet gedaan ik heb begin punt eperweg gekozen aan die weg ligt de snelweg ook, heb dus nu lijntje getrokken erbij vanaf de snelweg.
zover ik zo uit mijn hoofd weet zit der wel een kleine parkeerplaats aan het eind van de badweg..,
( even linkjes want als ik het verklein is het niet meer duidelijk )
123468086
Geplaatst: 02-01-12 19:53
Voor de modellen:
- Houd het rustig en netjes. Less is more dus geen tierelantijntjes, felle kleuren of niet matchende kleding. - 't liefst geen peesbeschermers, maar kan me voorstellen dat sommige ruiters hier wel voor kiezen. - Losse of gevlochten manen ligt aan het ras. Bij een haflinger, tinker en fries zie ik ze persoonlijk liever los. Bij warmbloeden/sportpaardjes geknot.
Ik geef maar even mijn persoonlijke richtlijnen aan hoor, hoef je echt niet aan te voldoen maar dan weet je een beetje wat er van je wordt verwacht als model zijnde