Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Fosco schreef:Als het goed is heb ik nu van elk paard minstens 1 foto gepost
Kady1 schreef:Fosco schreef:Als het goed is heb ik nu van elk paard minstens 1 foto gepost
[img]-g[/img]
Hij blijft wel echt gaaaaaaaf, ik zie hem niet zo vaak lopen onder het zadel want zit er altijd zelf op, maar je ziet wel echt een heel oplettend oortje
Maar als ik mezelf dan zo zitten dan denk ik wel (benen dit / handen dat / rug dit ) haha, ben heel kritisch op mijn eigen houding
yaratjuh schreef:Waarschijnlijk extra bezweet van zijn 'vrijheids-rit'.. xD
xNavatu schreef:Ik vond je heel netjes rijden hoor!
missfcdb schreef:Dat zou idd ook nog kunnen.
Tinker Tom het was idd heel warm.
toen wij die shoot in de duinen hadden in April dit jaar.
Hadden we het geluk dat we wat van die water poelen hadden.
Kady1 schreef:yaratjuh schreef:Waarschijnlijk extra bezweet van zijn 'vrijheids-rit'.. xD
nee hoor, dat had daar niets mee te maken, hij zweet altijd zo, wel door de warmte wat extremer als normaal, maar hij krijgt ook speciaal voer om dat extreme zweten weer op te vangen, want ze zweten ook mineralen en zouten uit en als je dat niet aanvult dan.....xNavatu schreef:Ik vond je heel netjes rijden hoor!
Dankje, maar ik zie aanmezelf toch altijd puntjes van verbetering, vooral mn houding, omdat ik veel jonge paarden train is mijn houding niet altijd het netste (dat is gewoon dr op blijven zitten hoe dan ook) en tja de " mooie dressuurhouding" die ik zelf wel zou willen zien bij mezelf zie ik niet altijd.
En ik trek ook vaak zo'n rare kop, zo heel geconcentreerd