Ik wil ook weer photoshop . Die van mij was illigaal en doet het nu niet meer . Welke hebben jullie hier? Zijn zoveel verschillende versies en prijsklasses, ga denk toch maar een originele kopen maar welke....
Hahahah ja op die manier kan ik het ook Nee, als Cody mijn eigen paardje was had ik haar misschien wel los gelaten, maar ik wil het risico niet lopen dat haar iets overkomt.. dus lang leve fotoshop haha
Ik heb zelf photoshop CS3, ik had eerst CS5 maar de hele computer ging ervan naar de kl****te, en met CS3 kan ik net zoveel want ik gebruik eigenlijk altijd de standaard-tools die daar al inzitten
Overigens ben ik eruit qua outfit voor Katwijk Beetje afhankelijk van het weer maar ik ga Cody's manen invlechten (hengstenvlecht) en volsteken met bloemen, zijn heel goedkoop te krijgen bij xenos maar die zijn best gaaf dressuur of western weet ik nog niet... maar ik dénk dat het western wordt (maar jullie krijgen nog wel een foto om de dressuuroutfit te beoordelen ) En zelf ga ik dan in lichte/pastel kleuren, waarschijnlijk blauwe spijkerbroek, en dan een loszittend wit tuniekje ofzo, lekker neutraal , misschien wel met bloemen die matchen in mn eigen haar dat lijkt me wel gaaf! haha, dus dan weten jullie dat vast
Esther: Ik denk dat ik die eskadron pad ga aanschaffen tegen die tijd. Heb het borsttuig van Schockemohle besteld, dus hopelijk is die ook op tijd binnen Maar jij zou wel mee willen rijden? Ik kan tot QB met moeite alleen rijden, maar dit nog maar 1 keer gedaan. En dan te bedenken dat er een Duitser op strand vertelde dat Vymar hem aan de politiepaarden in Egmond aan zee herinnerde..
Zamero
Geplaatst: 13-09-11 19:48
hahahaha... maar goed dat die duitser vymar niet kende, je kan ook vragen of je misschien naar de middag mag. Dan kan je met mij meerijden vanuit stal, ik denk dat ik amore en heidi met de trailer laat brengen en fin onder de man er heen rij
Ik ben dan zeker de enige die er nog niet over nadenkt wat ik aan trek en mij paarden opdoe
Ik heb altijd de originele Photoshop CS4 gehad maar heb sinds een tijdje Photoshop CS5. Heb hem via ssill.info gekocht voor 12 euro ofzo. Hij werkt perfect en is in het Nederlands
Ik ga maar eens kijken welke photoshop het wordt .
En Simone wil met alle liefde mee rijden hoor . Kan ik je nog even helpen Vymar klaar te maken voor de shoot .
Charlottje
Geplaatst: 13-09-11 20:33
Hoe zit dat met die site Nicky? Normaal gesproken zijn die programma's veel duurder
Fee_
Geplaatst: 13-09-11 20:34
Ik heb cs2 van m'n broer die het van school heeft gekregen. Krijg zo binnenkort ook photoshop cs5.
__Nicky
Geplaatst: 13-09-11 20:43
Charlottje schreef:
Hoe zit dat met die site Nicky? Normaal gesproken zijn die programma's veel duurder
Weet niet. Heb die site van Jessie gekregen en ik dacht; ach, voor dat geld kan ik het wel proberen Kreeg gewoon netjes een CD opgestuurd en kon het zo installeren Het is een kopie maar wel een werkende
voor zo'n prijsje kan je het altijd proberen. heb de site opgeslagen
Fee_
Geplaatst: 13-09-11 20:49
Jolanda, ik zal je zo even een pbtje terug sturen. Nu eerst even douchen!
Charlottje
Geplaatst: 13-09-11 20:49
Ok, jammer dat ze niet iets van websites bouwen hebben Wel dreamweaver en adobe contribute ofzo maar volgens is dat nog best lastig
jSophiaF
Geplaatst door de TopicStarter: 13-09-11 20:49
Is goed meis .... douche
Sanco
Geplaatst: 13-09-11 21:44
Dreamweaver is op zich wel te doen hoor Charlot, zo heb ik het ook geleerd (inmiddels typ ik ze gewoon in code xD) en lekker illegaal om kopieen te verkopen hahaha mja photoshop is normaal echt niet te betalen... gestoord hoe duur dat is!
Voor de liefhebbers van fotobewerken, GIMP is een gratis versie van photoshop en eigenlijk net zo goed... alle standaard dingetjes heeft het programma ook en er zijn heel veel mensen die ermee werken
Sanne, er hangt een engels hoofdstel voor Cody hoor, die gebruikte ik als ze voor de voltige moest lopen. Een met donker rood onderlegd en gouden gespen, heb ook nog sjabrak met haar naam erop. Tja, geld hebben we niet maar spullen.... hi hi.