Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
evdpanne schreef:Parkeren op het parkeerterrein van langevelderslag is afhankelijk van het seizoen 1,50 of 3 euro staat er in de routebeschrijving naar Nederzandt. Dat is wel een redelijk groot parkeerterrein daar
.
x_Lys schreef:Oo hmm, noordwijk is wel ver voor mij. Dan moet ik wel kijken of ik daar kan komen of evt met iemand mee rijden.
Het topic ging ineens zo hard. Eventueel kunnen we ook een meeting in Kijkduin doen. Ik kan veel modellen regelen. 1 gave zwarte kwpner, 1 gave bruine kwpner, een andelusier (stijgeren op commando), friezen, haflingers allemaal mooi gefokte. En misschien nog wel meer. Maar dat moet eigenlijk ook wat later, aangezien 11 september je nog niet op het strand mag overdag.
_Aurora_ schreef:AUB AANVULLEN INDIEN JE AANWEZIG KAN ZIJN. LATER VOLGT DE DEFINITIEVE INFORMATIE!!
Lijstje meeting
11 september
Locatie om af te spreken: langevelderslag
Tijd: 10.00 verzamelen
Modellen:
- Jolmer20 met Peppie (gegevens ontvangen)
- Merlinde met Caro (gegevens ontvangen)
- Nina met Poularde
- Shanty met Misty (gegevens ontvangen)
- caroliin met Romy (gegevens ontvangen)
- S__L (gegevens ontvangen)
- Qwek (gegevens ontvangen)
- Golddigger08
- bitttermoon met Leeroy (gegevens ontvangen)
- shirly_bob met Komiek (gegevens ontvangen)
- Henke met Spongebob (gegevens ontvangen)
- Char82 met Valentino (gegevens ontvangen)
- Ifever met 2 shetten (gegevens ontvangen)
- Arianna1983 met Babushka (gegevens ontvangen)
-Chessie met Winchester en pup (doggiemeet met George) (gegevens ontvangen)
-Evdpanne met Shaggy (gegevens ontvangen)
- _baxter_ met Kevin (gegevens ontvangen)
Fotografen:
- _Aurora_ (gegevens ontvangen)
- x_Lys
- Charlottje
- Dancertje (gegevens ontvangen)
- NoGo (gegevens ontvangen)
- Freya (gegevens ontvangen)
- DesireeK (gegevens ontvangen)
- evdpanne (gegevens ontvangen)
- Jessie (gegevens ontvangen)
- xMnOn o.v.b.
- LynnDenise o.v.b.
-Carien87 (gegevens ontvangen)
- __Nicky (filmshoot + reportagevrouw vd dag) + hond King George (doggiemeet met Zoey) (gegevens ontvangen)
- BlackDancer
Helpers met planning, regelen plaatsen modellen etc.
- Jaap (vriend _Aurora_)
Aanvullende informatie
- ongeveer 1 week van te voren komt een planning met wanneer welk model moet. De fotografen worden opgesplitst in kleine groepjes. Het aantal is afhankelijk van het aantal fotografen en modellen. Elke fotograaf krijgt de tijd om het model te fotograferen in poses. Daarna kan er gezadeld worden en kan in groepjes gereden worden.
- We spreken 1 vast punt af waar we met iedereen verzamelen.
- Mijn vriend zal voornamelijk iedereen begeleiden waar die heen moeten en wie met wie moet gaan shooten.
De foto's
De foto's worden door de meeste fotografen hier door een link in het topic geplaatst. Daar kunnen ze vanaf worden gehaald op website formaat met een klein copyright logo. Ze kunnen eventueel worden nabesteld. Sommige fotografen doen het anders, maar dat wordt hier gemeld in het topic.
Kosten
De meeting is geheel gratis.
Aanmelden?
Voor een definitieve aanmelding heb ik de volgende gegevens nodig:
- Naam
- Eventueel naam paard
- Eventueel foto paard
- Telefoonnummer
- Poseren ja of nee
- Rijden ja of nee
- Galop ja of nee (kan altijd achteraf nog besloten worden dat je dit niet doet, maar dan weten van te voren een beetje hoe en wat)