Meerderheid is voor Vandaag of maakt niet uit dus ik zie t probleem ook niet zo?
Hilda79
Geplaatst: 10-10-11 21:31
Het is gewoon altijd zo dat vanuit het Noorden naar beneden zich maar moet aanpassen en dat die wel even alles rijden. Maar oh wee als het andersom is dan is elke afstand verder naar het Noorden te ver. Dat is niet alleen hier zo maar overal zo. Vorige week hadden wij teamuitje. 45 mensen konden naar de kop van Twente vanaf Assen zodat 1 persoon maar een paar kilometer hoefde te rijden.
Wat mij in deze irriteert is het gemak waarop er van locatie veranderd wordt. Als ik vrijdag wel had gebeld wat ik godzijdank niet gedaan heb dan had ik van alles geregeld en had ik nu kunnen afbellen omdat er op basis van plaatjes ineens besloten werd dat men daar niet wilde eten. Ondanks dat Saroanda aan heeft gegeven (meer malen) dat het eten er prima is.
Dit topic loopt al tig pagina's en ondertussen al meerdere weken. Waarom niet gelijk bij de start zeggen dat het niets lijkt maar pas 12 dagen van tevoren. De locatie is evenals de datum al veel langer bekend.