Tijd hoeft voor mij niet zo strak hoor, ik vind het prima vanaf half twee, twee uur.
En inderdaad vind ik het wel handig om even samen een boodschappenlijst te maken zodat ik weet wat ik moet kopen en het zoveel mogelijk bij 1 winkel kan halen. Als iedereen dan zelf voor z'n eigen drinken wil zorgen? Ik zal eens vragen of ik wat Ben en Jerry's ijs mee kan krijgen van vriendin, haar man werkt daar.
Moet eerst wel kijken of het lukt, ze hebben niet altijd wat op voorraad daar (en ik vind het te duur om te kopen ) Volgens mij heb ik nog wel 1 potje cookie dough in de vriezer liggen.
B&J hoef je voor mij niet te halen Doe mij dan maar chocolademousse .
Enne, ik houd wel van een Wieckse Rose bij het eten, kan dat zelf ook wel meenemen
Hoe worden de kosten van de BBQ verdeeld? Kan ik een rekeningnummer krijgen waar ik het geld naartoe kan overmaken? Heb het de maandag erna namelijk
Oh, en mag ik nog een adres? Wilt mn moeder graag weten
dide
Geplaatst door de TopicStarter: 22-05-11 17:46
Drinken moet je idd zelf mee nemen Maar een magnum o.i.d. vind ik ook goed hoor, ben al blij als je het voor me mee wilt nemen
En ik denk dat iedereen zijn boodschappen lijstje even hier neer moet zetten. Kunnen we kijken of er veel verschil in zit en als er dan heel veel verschil in zit dat iedereen voor zichzelf betaald. En anders gewoon delen door het aantal personen
Ik heb nog 1 potje Ben en Jerry's Cookie dough in de vriezer liggen. En nog 4 Magnums almond (nou ja nep merk) dus dat is er als het de week overleeft Dan hoef ik niet zo heel veel ijs meer bij te kopen denk ik. Maar ja als jullie witte magnums willen.... moet ik die maar halen.
dide
Geplaatst door de TopicStarter: 22-05-11 20:05
juudii5 schreef:
HE IK BEN DR OOK NOG
Ik dacht dat jij voor het laatste beetje cooky dough van symb ging En anders delen we hoor Maar ik vind alle ijs lekker behalve chocolade, kersen en pistache, dus geef maar wat over is