Adindaa schreef:XxLaura98 schreef:maar je had 45 euri toch?ja maar we gingen toch 2 uur rijden?OOOH JA IK GELOOF HET WEL oliebol oliebol oliebol oliebol18,50 + 18,50 = 37,- en dan nog het avondeten erbij
VERAx schreef:nee ik neem peer toch niet mee denk ikdan word de trailerreis heen en terug bijna 100 euro! misschien kan iemand van stal je brengen?
XxLaura98 schreef:[OOOH JA IK GELOOF HET WEL oliebol oliebol oliebol oliebol18,50 + 18,50 = 37,- en dan nog het avondeten erbijooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooke
Adindaa schreef:XxLaura98 schreef:[OOOH JA IK GELOOF HET WEL oliebol oliebol oliebol oliebol18,50 + 18,50 = 37,- en dan nog het avondeten erbijooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooke?
dat is wel jammer maar 1 uur maar je had 45 euro en dan is het 37 euro 45-37=8 euro over, en dan friet + iets erbij = 5 euro ofzo? en dan kan het nog toch?
2 uur buiten rijden + begeleiding + paard huren + camping = 39.50 zal dat kloppen ? dat is vet goedkoop
Adindaa schreef:2 uur buiten rijden + begeleiding + paard huren + camping = 39.50 zal dat kloppen ? dat is vet goedkoop en ook nog eeeeten he ad
@#)%*@#%)*@#%)*@#)%*@#%)*@#)%*@#)%*@#)%*@#)%* tyfus paasei oliebol poedersuiker prutsmuts voor je veer
Adindaa schreef:dan word de tent ook een probleem he meiden.... ik denk niet dat dit hem gaat worden misschien heeft iemand anders er een?wij hebben wel 2 kleintjes waar je met zn 2e / 3e in kan
maritJ_e schreef:dan hebben we al 6 slaapplaatsenwant met zn 3en gaat neit passen als je ook nog baggage hebt ja dat is waar, maar ik weet niet zeker of ik mag he dus wat reserve tentplaatsen lijkt me sws handig.