Lunterenrit part three - het langverwachte topic!

Moderators: Muiz, Firelight, NadjaNadja, Essie73, Maureen95

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Machie

Berichten: 16031
Geregistreerd: 11-09-02
Woonplaats: bij de berg

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-03 13:20

jemig, mogen dit soort dingen ook via PB?
Het is nu toch opgelost, hoe lang kunnen jullie hier onderling nog over doorzeuren??? Tong uitsteken

UrbanL

Berichten: 14584
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: Somewhere only I know....

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-03 13:35

Gelukkig staan er altijd de beste stuurlui altijd aan wal met commentaar. Zolang jij niet zo'n stal runt kan je er niet over meepraten. Ik sta er prima paard staat droog en veilig had ik er niet gestaan was Leys vorige jaar wel dood geweest. Want op veel kleine stallen is er weinig tot geen controle onder de paarden op stal.

Maar nog steeds weet ik dat er geen nieuwe gevallen zijn van droes onder de pensionpaarden als zeker 1 a 2 maanden niet. De veulens staan buiten.

Nogmaals het heerst zoals ilona ook al te horen kreeg in de omgeving Houten en Bunnik. Dus niet alleen op ZH.

Ik hou erover op ik stal achter me stal dat ze juist handelen mocht dat niet zo zijn heb ik dat graag op papier.

Sypheron

Berichten: 15209
Geregistreerd: 06-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-03 13:47

Ik run de stal niet.. maar naar ik weet doe jij dat ook niet Pris. En bovendien is het nu 1 a 2 maanden, terwijl het aan het begin van het topic nog 3 maanden was. Snap jij het nog of snap ik het? Ik weet dat het niet alleen op de ZH heerst, maar ik heb het nu ook niet over de droes in het algemeen, alleen om het feit dat er verdraaide feiten naar buiten kwamen, waar geen van beide kanten (nog de verdachte nog de klager) duidelijkheid over konden scheppen. Dat is alles wat ik er over zeg.

Littleghoul

Berichten: 1823
Geregistreerd: 02-04-03
Woonplaats: Austerlitz

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-03 13:56

Ik meld me bij deze ook af, ik zou met Mayo en Kasje meekomen.

Ik vind het ook vreemd en jammer dat iedereen alles hier alles wist over droes op de ZH.. en dat terwijl alle mensen die met hun paard daar staan van niks wisten.
Overal gaan geruchten.

Het lijkt me toch dat als er echt zwaar droes heerste dat de staleigenaar dan wel actie had ondernomen en hun pensionklanten had ingelicht.

Ik vind het jammer hoe dit allemaal gaat, ook rot voor ilona!

Op naar de volgende Lunterenrit! (hopelijk zonder problemen!)

Kitty

Berichten: 7710
Geregistreerd: 29-01-01
Woonplaats: Rolde

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-03 15:15

Ik heb eigenlijk geen zin om deze hele topic door te lezen, maar zou het wel leuk vinden te weten wie er nu allemaal nog wel komen.
En wie komt met paard en wie zonder paard?

Ik rijd met Dees mee en rijd niet mee met de rit.
Ilona, zou je een lijstje ofzo kunnen maken?

Sypheron

Berichten: 15209
Geregistreerd: 06-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-03 15:20

Ilona heeft een perfect bijgehouden lijstje, kan ze zo de mensen even doorstrepen die wegvallen. Verder biedt ik mijn excuses aan naar mensen die zich persoonlijk (of op stal ZH) aangevallen voelden door mijn opmerkingen, niet mijn bedoeling, maar het schoot me allemaal even in het verkeerde keelgat. Iloon doet heel erg haar best, we hadden net gereserveerd bij het pannenkoekenhuis, en dan valt alles weer uit elkaar. Maargoed we werken er aan verder. Mensen die niet met paard kunnen/mogen/willen komen zijn nog altijd meer dan van harte welkom om mee te gaan als groom of om te komen eten Lachen.

Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-03 15:59

En met deze laatste post van Sypheron wil ik het topic graag afsluiten.
Het gaat nu ontzettend offtopic en de gemoederen lopen hoog op zo te zien.

Voor een duidelijk topic over de rit kan een nieuw topic geopend worden, zodat mensen daar kunnen zien wie er nog meegaan en welke paarden en/of mensen thuisblijven. Het wordt nu een welles/nietes verhaal en dat lijkt me niet de bedoeling van een topic over een meeting.

Dus probeer in het nieuwe topic (Ilona - be my guest Lachen ) ontopic te blijven aub.