Jammer dat jullie beide niet mee kunnen. Andere keer gaan jullie gewoon wel lekker mee!
biancaaatje
Geplaatst: 13-05-11 20:54
valt in deur met huis met afmeldingen. Snik, wil echt weer een keer daar rijden maar verhuizing is trailer bezet, dus helaas en willen graag spullen over hebben keuzes keuzes keuzes
goed idee, maar kan pas op zijn vroegst in juli juli mogen eerder, maar heb zeer volle agenda bijna elk weekend iets, komen drie bruiloften aan, zoveel jaar samen, een sarah en nog een verjaardag tussen nu t/m juni. Volgende week eerste wordt auto trouwauto
Hmm... kunnen jullie mischien dan even lijstje aanpassen? dan weten we wie allemaal wél mee gaan.
snowdon
Geplaatst: 13-05-11 21:10
herkenbaar bianca, hier zit mei ook bomvol en juni vult ook al aardig...
ik en bicci zijn al via PB voor onszelf een datum aan t prikken Kunnen in juli/aug natuurlijk gewoon weer! wie wilt sluit maar aan 5 juni, begin middag
Wie gaan er allemaal mee? 13:00 Ketenbaan Dorst (voorbij seterse hoeve parkeerplaats) Met eigen paard: - Fading - crazymel - DiekeC - Junia - Booooo-Goldy
Wie gaan er allemaal mee? 13:00 Ketenbaan Dorst (voorbij seterse hoeve parkeerplaats) Met eigen paard: - Fading - crazymel - DiekeC - Junia - Booooo-Goldy
Zo ik denk ik kijk ff in het meeting-topic, kan de helft van de mensen in eens niet meer mee! Jammer, maar volgende keer beter. Zoals ik al eerder schreef ben ik er hoe dan ook (tenzij het luchtalarm voor de echt afgaat, of er een aardbeving komt, of dat ik op stal kom en Tirzah mist op eens een pootje).
Fading ik stuur jou mijn nummer, bedankt voor je PB